خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی به زودی افتتاح می‌شود

شهردار منطقه 20 گفت: بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در مجاورت ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به زودی افتتاح می‌شود.

بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در مراسم افتتاح 110 پروژه شهرداری منطقه 20 که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در جهت توسعه شهر ری کارها بی نظیری انجام شده است هست، اظهار داشت: شهر ری یکی از مناطق جنوبی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران است که امروز به موجب توجه خاص شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران شاهد توسعه آن هستیم.
وی افزود: علی رغم تمام پرسشها اقتصادی توانستیم شاهد رشد و شاخصه های شهری در ابعاد متفاوت از جمله اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و غیره باشیم.

عبارات مهم : حمل و نقل عمومی – شهرداری

شهردار منطقه 20 با اشاره به افتتاح مجموعه برج طغرل و بزرگراه های این منطقه تصریح کرد: در حال تکمیل برج طغرل هستیم تا بتوانیم قبل از آخر رسیدن این مدیریت شهری آن را به آخر برسانیم.
صفوی با تأکید بر اینکه در جهت تحقق شعار فاصله جنوب و شمال شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کارها زیادی انجام داده ایم، گفت: پیگیری به اوضاع محرومان را در دستور کار خود داشتیم و توانستیم تا جای ممکن آن را به آخر برسانیم.
وی با اشاره به رشد 34 درصدی بافت فرسوده در این منطقه گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم نسبت به نوسازی بافت فرسوده کارها بیشتری انجام دهیم، آیا که این یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری در سال گذشته بوده است.
شهردار منطقه 20 با بیان اینکه قصد داریم به خط 6 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران 4 ایستگاه دیگر اضافه کنیم، گفت: نشانه ما از این اقدام بهره برداری زائران از امکانات موجود است.
صفوی با اشاره به اینکه احداث بوستان بانوان، کودکان و شهربازی را در دستور کار خود داریم، افزود: همچنین بزرگترین پایانه حمل و نقل عمومی در جوار ایستگاه مترو جوانمرد قصاب را در دستور کار خود داریم و به زودی آن را به بهره برداری می رسانیم.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: حمل و نقل عمومی | شهرداری | ایران | شهردار | بافت فرسوده | سید احمد صفوی | شهردار منطقه 20 | پایانه حمل و نقل عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *