خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نجات 2 کارگر از میان آتش و دود ، حریق در رستوران سنتی مهار شد

افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:آتش سوزی در یک رستوران سنتی در خیابان فردوسی با حضور نیروهای آتش نشانی مهار و 2 کارگر محبوس شده است نجات یافتند.

نجات 2 کارگر از میان آتش و دود ، حریق در رستوران سنتی مهار شد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ رحمان شکری افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:با اعلام آتش سوزی در رستوران از سوی شهروندان با سامانه 125 آتش نشانان ایستگاههای 46 و 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی شرکت آتش نشانی تهران، ساعت 05:53 صبحگاه امروز به بزرگراه خیابان فردوسی، کوچه ضرابی اعزام شدند.
افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: در این اتفاق طبقه منفی یک این رستوران، 2 طبقه دیگر در وقت تعطیلی آن دچار آتش سوزی شده است بود.

عبارات مهم : آتش نشانی – رستوران

وی ادامه داد: آتش نشانان هر دو ایستگاه به محض رسیدن به محل حادثه، بلافاصله با بکارگیری تجهیزات ایمنی بعد از بریدن قفل درب های ورودی وارد زیرزمین رستوران شده است و موفق به بیرون آوردن 2 کارگر محبوس شده است از میان دود و آتش شدند.
شکری تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی همزمان با عملیات نجات، جریان برق و گازرستوران را قطع کرده و خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را شروع کردند.
افسر آماده منطقه 5 آتش نشانی با اعلام این که خوشبختانه این آتش سوزی مصدومی نداشت و هر دو کارگر رستوران هم دراین اتفاق به سلامت نجات یافتند،تاکید کرد: آتش سوزی در رستوران سنتی 40 متر مربعی از سوی نیروهای آتش نشانی در کوتاه ترین وقت ممکن مهار و کاملاً خاموش شد و همچنین از سرایت آتش به قسمت های بالایی رستوران جلوگیری شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آتش نشانی | رستوران | رستوران | کارگر | ایران | اخبار آتش نشانی | ایمنی | نجات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *