خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حادثه مصدوم نداشت ، آتش سوزی انبار تسمه‌های ضایعاتی ماشین مهار شد

افسر آماده منطقه پنج عملیات شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:آتش سوزی انبار تسمه‌های ضایعاتی ماشین در خیابان ملت بدون تلفات جانی مهار شد

حادثه مصدوم نداشت ، آتش سوزی انبار تسمه‌های ضایعاتی ماشین مهار شد

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ رحمان شکری افسر آماده منطقه پنج عملیات شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:این اتفاق ساعت 16:05روز گذشته از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و در پی آن ستاد فرماندهی شرکت آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه های 1و3 و نیز گروه امداد و نجات 1 به همراه ماشین حامل دستگاه های تنفسی و تانکر آب را به خیابان ملت، کوچه قدیم نوایی اعزام کرد.
افسر آماده منطقه پنج عملیات شرکت آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران که به همراه آتش نشانان در محل اتفاق حضور یافته بود، گفت: در یک ساختمان قدیمی به مساحت ۵۰۰ متر مربع حجم بسیار زیادی از انواع تسمه های ضایعاتی و دست دوم ماشین نگه داری شده است بود که به علت نامشخصی تمامی قسمت های این انبار آتش گرفت.

عبارات مهم : آتش نشانی – خاموش کردن

وی افزود: هنگامی که به محل اتفاق رسیدیم شعله های آتش همراه با دود غلیظ از میان این انبار به آسمان برمی خاست و آتش در حال سرایت به ساختمان مسکونی پنج طبقه مجاور بود.
شکری در مورد چگونگی عملیات مهار این آتش سوزی گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل اتفاق بعد از بررسی و ایمن سازی کامل و اطمینان از عدم حضور اشخاص محبوس شده است در داخل انبار، با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات کامل خاموش کننده به مقابله با شعله های آتش پرداختند.
وی گفت: آتش نشانان با رعایت کامل اصول ایمنی در عملیاتی سخت ضمن مهار و خاموش کردن کامل این آتش سوزی از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
شکری با اشاره به شروع تحقیقات مورد نیاز در خصوص علت بروز این اتفاق و نیز برآورد خسارات وارده از سوی کارشناسان آتش نشانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به هیچ یک از شهروندان صدمه جانی وارد نشد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آتش نشانی | خاموش کردن | آتش نشانی | ساختمان | دستگاه | همراه | ماشین | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *