خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جولان 3هزار و 300 دستگاه اتوبوس فرسوده در پایتخت کشور عزیزمان ایران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:بیش از 3 هزار و 300 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت فرسوده است.

جولان 3هزار و 300 دستگاه اتوبوس فرسوده در پایتخت کشور عزیزمان ایران

اقبال شاکری مدیر کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به آخرین اوضاع نوسازی تاکسی در شهر تهران، اظهار داشت: سال گذشته بیش از10 هزار تاکسی وارد تناوب حمل و نقل عمومی شد و بیش از 10 هزار تاکسی دیگر نیز در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران نوسازی شد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به کمبود اتوبوس در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته نتوانستیم در روندی مطلوب اتوبوس به تناوب حمل و نقل عمومی اضافه کنیم به همین علت در این حوزه با کمبود جدی مواجه هستیم.

شاکری با بیان اینکه هم اکنون در بحث نوسازی اتوبوس ها با مسئله مواجه هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر 6هزار 600 دستگاه اتوبوس در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داریم که عمر بافایده نیمی از آنها تمام شده است است.

جولان 3هزار و 300 دستگاه اتوبوس فرسوده در پایتخت کشور عزیزمان ایران

وی با بیان اینکه با کمبود بیش از 5هزار دستگاه اتوبوس مواجه هستیم، ادامه داد: با توجه به فرسودگی 3 هزار و 300 دستگاه اتوبوس در شهر تهران، باید 8 هزار دستگاه اتوبوس جهت برطرف نیاز شهروندان جهت حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

نیازمند 8هزار دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی هستیم

واژه های کلیدی: حمل و نقل عمومی | شورای اسلامی | دستگاه | اتوبوس | عمران | تهران | تاکسی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *