عکس + تأثیر یک فیلم روی فروش وسیله خانگی
فیلمها گاهی اوقات میتوانند جنبه تجاری هم داشته باشند و یک برند را در خلال فیلم تبلیغ کنند ولی این فیلم به طور ناخواسته فروش یک وسیله را به طور عجیبی زیاد کردن داد.
به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه گروه تحریریه سایت جوان، بعضی از فیلمها گاهی اوقات جهت رشد تجاری یک برند در یک منطقه خاص و یا حتی دنیا ساخته میشوند. به عنوان مثال یک برند خاص در این فیلمها تبلیغ میشوند ولی فیلم «جیغ» به طور ناخواسته باعث رشد چشمگیر یک وسیله خاص خانگی شد. بعد از پخش فیلم ترسناک «جیغ» در سال 1996 که در آن قاتل قبل از کشتن قربانیها با تلفن خانهشان تماس میگرفت، در آمریکا خرید تلفنهای دارای صفحه نمایش شماره تماس گیرنده سه برابر زیاد کردن یافت.
انتهای پیام/
عکس + تأثیر یک فیلم روی فروش وسیله خانگی
واژه های کلیدی: فیلم ترسناک | آمریکا | نمایش | شماره | قربانی | فیلم | جیغ | آمریکا