خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تردد وسایل نقليه سنگين و غیر سنگين در پایتخت کشور عزیزمان ایران ممنوع شد ،

جانشین مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ به تشریح محدودیت‌های ترافیکی مراسم تحليف رئيس جمهور در روز شنبه پرداخت.

تردد وسایل نقليه سنگين و غیر سنگين در پایتخت کشور عزیزمان ایران ممنوع شد ،

سرهنگ حسن عابدی جانشین مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم تحليف رياست جمهوری در روز شنبه(14 مردادماه) پليس راهور تمهيداتی را پيش بينی كرده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در روز شنبه عوامل پليس به صورت 100 درصد در آماده باش به سر می‌برند؛ همچنين تردد تمامی وسایل نقليه سنگين و غير سنگين در كل شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز شنبه از صبح تا پايان شب ممنوع است.

عبارات مهم : برگزاری مراسم – خیابان
جانشین مدیر پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ بیان کرد: آن دسته از کسانی که فردا قصد تردد در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را دارند از وسایل نقليه عمومی استفاده كنند، آیا كه با توجه به تردد سران كشورهای خارجی در معابر بزرگراهی هم به صورت مقطعی تا 12 شب و تا آخر روز مراسم محدوديت اعمال می شود.

سرهنگ عابدی در آخر به ممنوعيت تردد در بعضی معابر اشاره كرد و گفت: از ساعت 12 در مسير غرب به شرق خیابان جمهوری از تقاطع استانبول محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین فردوسی به شمال و خیابان انقلاب خواهد بود، همچنين از ساعت 12 در خیابان مجاهدین از تقاطع خیابان کشور عزیزمان ایران به سمت غرب محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان زرین خامه خواهد بود و از ساعت 12 در مسیر شمال به جنوب خیابان ابن سینا در تقاطع فخر آباد محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان شهید مشکی خواهد بود. همچنین در مسیر جنوب به شمال خیابان دیالمه در خیابان امیرکبیر محدودیت ایجاد خواهد شد و مسیر جایگزین خیابان امیر کبیر به سمت غرب خواهد بود.همچنين تمامی معابر منتهی به خیابان دیالمه و آجانلو از مسیر شرق به غرب از ساعت 12 مسدود خواهد شد و تردد هرگونه ماشین و موتورسیکلت از ساعت 12 در مسیرهای اعلامی ممنوع هست. از ساعت 20:30 روز شنبه (14 مردادماه) مسیر جنوب به شمال خیابان یمن مسدود و مسیر جایگزین چمران به غرب و کچویی خواهد بود.از ساعت 20:30 مسیر غرب به شرق خیابان رشید الدین فضل اله از ابتدای خیابان تازه الاحداث (خیابان غربی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه) مسدود و مسیر جایگزین چمران و کچویی خواهد بود.

انتهای پیام/

تردد وسایل نقليه سنگين و غیر سنگين در پایتخت کشور عزیزمان ایران ممنوع شد ،

آماده باش پلیس راهور جهت روز تحلیف مدیر جمهور

واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | خیابان | محدودیت | ممنوع | تقاطع | ایران | اخبار شهری | سرهنگ حسن عابدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *