خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تحقیقات جهت یافتن بنیتا در 8 استان انجام شد ، تشریح شرح پرونده بنیتا 8 ماهه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: از همان ساعت اول ربوده شدن کودک ۸ ماهه ماموران پلیس در کنار خانواده او بودند و براساس گزارشات مردمی

تحقیقات جهت یافتن بنیتا در 8 استان انجام شد ، تشریح شرح پرونده بنیتا 8 ماهه

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار عباسعلی محمدیان مدیر پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران روز جمعه در حاشیه بازسازی صحنه ربودن بنیتا کودک 8 ماهه، اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام خبر ربودن این کودک به سامانه 110 مدیر کلانتری به همراه مأموران تجسس در محل حاضر شدند.یک ساعت بعد مامور پلیس آگاهی در کلانتری حاضر و تحقیقات خود را از همان مکان شروع کرد.

وی ادامه داد: بخشی از کارها پلیس ظاهری است که مردم آن را می‌بینند و بخشی دیگر سری و از طریق سیستم ها انجام می‌شود.

تحقیقات جهت یافتن بنیتا در 8 استان انجام شد ، تشریح شرح پرونده بنیتا 8 ماهه

به گفته‌ی مدیر پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران سارقان بعد از دزدی ماشین جهت رسیدن به محل سکونت خود مسیری کوتاه را گزینش کردند که از جلوی هیچ دوربین ترافیک و ثبت سرعت عبود نکردند.این درحالی است که ما تمام دوربین‌های سطح شهر را 24 ساعته رصد می کردیم.

سردار محمدیان در مورد نحوه شناسایی عاملان مهم این اتفاق گفت: در حالی که کارها پیچیده پلیس ادامه داشت فرد ناشناسی با پلیس تماس گرفت و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار داد. با پیگیری های انجام شده است مأموران در آن محل حاضر و نفر اول را دستگیر کردند که او در بازجویی ها مدعی شد دزدی کار فرد دیگری است.

وی ادامه داد: ماموران جهت دستگیری فرد دوم وارد عمل شدند ولی او متواری شده است بود. آخر ساعت 22:00 سه شنبه شب محل اختفای این فرد پیدا شد. بعد از ورود ماموران به محل آنها با پوشک فرزند و شیر خشک رو به رو شدند که ما امیدوار شدیم کودک زنده باشد ولی این وسایل متعلق به نوزاد پسری بود که برادرزاده متهم بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه متهم در همان محل دستگیر ولی منکر ربودن بنیتا شد، افزود: آخر این فرد لب به اعتراف گشود و محل رها کردن ماشین را اعلام کرد.با حضور ماموران مشخص شد شیشه های ماشین اوج است و این کودک جانش را از دست داده است.سارقان یک و نیم ساعت بعد از سرقت خودرو را رها کرده و به علت اینکه از برابر هیچ دوربینی رد نشده بودند ردی از آنها به دست نیامد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: از همان ساعت اول ربوده شدن کودک ۸ ماهه ماموران پلیس در کنار خانواده او بودند و براساس گزارشات مردمی

سردار محمدیان در مورد پی جویی‌های پلیس جهت کشف این پرونده گفت: ما 35 سرفصل را در دستور کار خود داشتیم و حتی در 8 استان دیگر موارد مشکوک اعلام شد که همکاران ما در این استان ها به بررسی اطلاعات مردم پرداخته و بعد از احراز هویت معلوم شد هیچ کدام از آنها بنیتا نیستند.

وی در مورد انتشار خبر گم شدن بنیتا در فضای مجازی گفت: باید اینترنت را یک وقت بدانیم و ما قصد داشتیم روز شنبه اطلاعیه ای را در اینترنت به کمک رسانه‌ها منتشر کنیم ولی خانواده آنها سریعتر اینکار را انجام دادند. جهت جلوگیری از دوباره کاری اطلاعیه ای را صادر نکردیم. باید بدانیم که فضای مجازی یک وقت است و تمام اطلاعاتی که از این طریق به دست پلیس رسید بررسی شد.

رئیس پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران در مورد اینکه گفته می شود عامل مهم این اتفاق با وثیقه آزاد بوده هست، گفت: از اتهام این فرد اطلاعی نداریم، آیا که پرونده‌اش در پاکدشت مورد پیگیری قرار گرفته هست.

وی گفت: معاون جنایی پلیس آگاهی به میل خود مرخصی اش را لغو کرد و در همان روز پنجشنبه کارها وسیع پلیس شروع شد. ما انتظار تعریف از پلیس را نداریم و همین که این متهمان دستگیر شده است ‌اند جهت ما کافی است.

سردار محمدیان در آخر به شهروندان توصیه کرد خودروی روشن را در حالی که کودک درون آن است رها نکنند، آیا که در گذشته پرونده‌هایی داشتیم که افراد جهت خرید ماشین را به همراه کودک رها کرده‌اند و سارق دست به دزدی زده است.

انتهای پیام/

تحقیقات جهت یافتن بنیتا در 8 استان انجام شد ، تشریح شرح پرونده بنیتا 8 ماهه

تشریح شرح پرونده بنیتا 8 ماهه از زبان مدیر پلیس آگاهی تهران

واژه های کلیدی: پلیس پایتخت | پلیس آگاهی | دوربین | دستگیری | ماشین | ایران | پرونده | دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *