خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زن فاسدی که فوتبالیست های اسپانیا از وی حسابی می ترسند! عکس

ماریا خوسه کلارامونت مدیری است که بانام مدیر شهرت یافته و گفته می شود خیلی از بازیکنان مشهور اسپانیا از این زن حسابی می ترسند!

زن فاسدی که فوتبالیست های اسپانیا از وی حسابی می ترسند! عکس

ماریا خوسه کلارامونت مدیری است که بانام مدیر شهرت یافته و گفته می شود خیلی از بازیکنان مشهور اسپانیا از این زن حسابی می ترسند!

ماریا خوسه کلارامونت مدیر فوتبال اسپانیا

در پی بازداشت مدیر فدراسیون فوتبال اسپانیا و پسر او به وسیله نیروهای امنیتی و گارد ملی اسپانیا، هر روز ماجرای جدیدی در این عرصه افشا شده است و چهره‌ تازه‌ای از فوتبال به ظاهر حرفه‌ای اسپانیا به دنیا فوتبال معرفی می‌شود.

در آخرین افشاگری صورت گرفته مشخص شده است که «ماریا خوسه کلارامونت» یکی از مدیران ارشد فوتبال اسپانیا که در میان بازیکنان و اهالی فوتبال به «رئیس» مشهور است به مدت 2 سال در یک هتل 5 ستاره اقامت داشته و حتی در این مدت به منزل مسکونی خریداری شده است با وام بلاعوض فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز سر نزده است.

خبرنگار آس اسپانیا در ادامه این مطلب به کنایه می‌نویسد: «لابد به مدیر خیلی خوش گذشته که دلیلی جهت سرزدن به منزل مسکونی خود آن هم به مدت 2 سال نداشته است»

زن فاسدی که فوتبالیست های اسپانیا از وی حسابی می ترسند! عکس

در ادامه این مطلب آمده است کلارامونت حتی نیاز نداشته به آرایشگاه برود آیا که با پول فوتبال اسپانیا آرایشگاه را به خدمت او می‌آوردند. او همه تعطیلات آخر هفته را با میهمانان خاص خود در یک طبقه اجاره شده است از هتل 5 ستاره گذرانده و هزینه ولخرجی‌های نجومی او بدون هیچ مشکلی و البته بدون صدور فاکتور و سند از محل خزانه فدراسیون فوتبال اسپانیا تأمین شده است است.

عکس ماریا خوسه کلارامونت

ماریا خوسه کلارامونت مدیری است که بانام مدیر شهرت یافته و گفته می شود خیلی از بازیکنان مشهور اسپانیا از این زن حسابی می ترسند!

در ادامه نویسنده تأکید می‌کند که جهت تمام مدعیات خود سند و مدرک دارد. به عنوان مثال فیلم و تصویر از کرایه تمام کوپه‌های قطار گران‌قیمت مادرید-پاریس موجود است و نشان می‌دهد که او حتی جهت یک سفر به ظاهر کاری باز هم با دوستان خود یک ضیافت باشکوه ترتیب داده تا جایی که جنون تفریح و دورهمی باعث شده است بدون علت یک قطار کامل کرایه شود.

روزنامه ال‌پایس یکی دیگر از منابع خبری افشارکننده در این مورد است که می‌نویسد: «یک مدیر جهت دو سال در یک هتل 5 ستاره اقامت دارد و مدیر هتل از خود نمی‌پرسد چنین شخصی چگونه هزینه نجومی اتاق و طبقات کرایه شده است را پرداخت می‌کند. هزینه یک شام راحت در چنین هتلی جهت بعضی از سیاسیون اسپانیا نیز قابل توجه هست. البته اگر به هر شهروندی اجازه برداشت پول بدون محدودیت از خزانه فوتبال را بدهند این معما حل می‌شود.

در ادامه این گزارش به وحشت بازیکنان از «رئیس» اشاره می‌شود و یکی از خاطرات کاسیاس، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا نشان می‌دهد که او با بازیکنان مثل برده واکنش‌ها می‌کرده و در بعضی موارد گزارش‌هایی از فساد اخلاقی در این هتل 5 ستاره به نیروهای امنیتی اسپانیا رسیده هست.

دریافت 250 هزار یورو در هفته به عنوان حقوق رسمی بسیار عجیب است هنگامی که بدانیم گران‌قیمت ترین بازیکن انگلیس یعنی وین رونی تنها 150 هزار پوند در هفته حقوق می‌گیرد.

نکته بعدی که گارد ملی اسپانیا در این خصوص تصمیم می‌گیرد شایعه ارتباط ماریا کلارامونت با خانواده سلطنتی است و اگر این روابط به اثبات برسد باید منتظر دادگاهی پر از هیجان و حاشیه باشیم.

در آخر این گزارش به نفوذ این مدیر زن اشاره شده است و آمده است: «انتخاب بازیکنان در ترکیب مهم نیز با وی هماهنگ می‌شد. به عنوان مثال این مدیر مافیایی با آلونسو مسئله داشت و در چند بازی به دلبوسکه دستور داده از وی استفاده نکند» این جهت فوتبال اسپانیا یک فاجعه ملی محسوب می‌شود و باید منتظر نتیجه دادگاه مربوط به پرونده فساد مالی و اخلاقی فوتبال اسپانیا بمانیم

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mashreghnews.ir

واژه های کلیدی: منزل مسکونی | اسپانیا | بازیکنان | فوتبال | اسپانیا | ستاره | اخلاقی | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *