خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دادگاه‌های تجدیدنظر در امسال عملکرد مثبتی داشتند ، تداوم بازدید‌های هدفمند از واحد‌های قضایی استان تهران

رئیس کل دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران بر استمرار برنامه بازدید‌های هدفمند از واحد‌های قضایی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد.

دادگاه‌های تجدیدنظر در امسال عملکرد مثبتی داشتند ، تداوم بازدید‌های هدفمند از واحد‌های قضایی استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ هفتمین نشست شورای معاونان دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در امسال با حضور اعضا و به ریاست غلامحسین اسماعیلی مدیر کل دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل واقع در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان پاکش و همچنین سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و ابراز امیدواری بر قرار گرفتن در زمره شیعیان و رهپویان مخلص ائمه اطهار (ع) به بیان روایتی از حضرت سجاد (ع) پرداخت و اظهار کرد: ما باید در مسیر گذران این دنیا جهت رسیدن به محل استقرار تلاش کنیم و در همه ابعاد زندگی به خاص در عرصه اداری با انجام وظایف محوله جهت جلب رضایت خداوند متعال توشه مناسبی جهت امر اخروی خود برداریم.

اسماعیلی در ادامه جلسه ضمن تاکید مجدد بر استمرار برنامه بازدید‌های هدفمند از واحد‌های قضایی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: این بازدید‌ها باید توام با برنامه ریزی دقیق و مستمر همراه با پیگیری‌های جدی تا حصول نتیجه باشد تا از این طریق نتیجه های مورد نظر حاصل شود.

دادگاه‌های تجدیدنظر در امسال عملکرد مثبتی داشتند ، تداوم بازدید‌های هدفمند از واحد‌های قضایی استان تهران

لزوم توجه به پرونده های مسن

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مورد نیاز است مباحث مهمی از قبیل ساماندهی به پرونده‌های مسن، کاهش جمعیت کیفری به خاص در خصوص جرایم غیرعمدی از حیث دیه و احراز تمکن مالی زوج در پرداخت مهریه و غیره مورد توجه جدی قرار گیرند تا با استناد به قانون جدید آیین دادرسی کیفری، افراد بدون جهت روانه زندان نشوند.

رئیس کل دادگستری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به عملکرد محاکم تجدیدنظر در امسال اشاره کرد و افزود: عملکرد این دادگاه‌ها نسبت به وقت مشابه در سال گذشته و در مقایسه با سایر واحد‌های قضایی استان مثبت بوده، ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد که دلواپس کننده است و ضرورت دارد تیم‌های بازرسی شورای معاونان با اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه ریزی دقیق به صورت میدانی در این عرصه ورود پیدا کرده و تلاش کنند تا قدری از این نگرانی‌ها به خاص در شعب کیفری با توجه به ماده ۴۵۰ قانون آیین دادرسی کیفری کاسته شود.

عبارات مهم : رئیس کل دادگستری – برنامه ریزی
وی تصریح کرد: بهتر است در این راستا بعد از بررسی آمار استخراج شده است از سیستم و بهره گیری از اطلاعات مدیریتی و بالحاظ شاخصه‌های مهمی مانند بالاترین موجودی، طولانی‌ترین وقت پیگیری و کمترین مختومه، از شعبات مربوطه به دقت بازرسی شود تا از این راه اوضاع موجود عوض کردن کند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رئیس کل دادگستری | برنامه ریزی | دادگستری | برنامه | قانون | ایران | پرونده | بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *