خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صدور کارت هوشمند ملی در کمتر از یک ماه ، زائران اربعین در مناسب ترین وقت به ثبت احوال مراجعه کنند

سخنگوی شرکت ثبت احوال کشور گفت: زائران اربعین جهت دریافت مدارک شناسایی خود در مناسب ترین وقت به ثبت احوال مراجعه کنند.

صدور کارت هوشمند ملی در کمتر از یک ماه ، زائران اربعین در مناسب ترین وقت به ثبت احوال مراجعه کنند

سیف‌الله ابوترابی سخنگوی شرکت ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی و حضور زائران در کشور عراق، طبق قانون تمامی متقاضیان شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین جهت ورود به کشور عراق باید گذرنامه و مدارک شناسایی داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی که صاحب مدارک هویتی مسئله دار یا مفقودی هستند، به منظور شرکت در مراسم پیاده روی اربعین باید نسبت به صدور مجدد شناسنامه و مدارک هویتی خود اقدام کنند، لیکن بدون وجود این مدارک صدور گذرنامه و ویزا امکان پذیر نیست.

صدور کارت هوشمند ملی در کمتر از یک ماه ، زائران اربعین در مناسب ترین وقت به ثبت احوال مراجعه کنند

صدور مدارک شناسایی یک ماه طول می‌کشد

ابوترابی با بیان اینکه صدور مدارک شناسایی جهت متقاضیان در مدت وقت یک ماهه به طول می انجامد، عنوان کرد: بر این اساس توصیه می‌شود که متقاضیان سفر اربعین از یک ماه قبل جهت تکمیل و دریافت مدارک هویتی خود به اداراه ثبت احوال مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه صدور مدارک شناسایی و هویتی نیاز به وقت مشخصی دارد، گفت: در مواقع مهم و خاص مدارک هویتی در وقت کمتری صادر می‌شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته هیچ موردی جهت صدور فوری مدارک شناسایی جهت شرکت در مراسم اربعین وجود نداشت و دستورالعملی نیز در این باره صادر نشده است.

ابوترابی در خصوص مدت وقت صدور کارت هوشمند ملی افزود: در گذشته وقت صدور کارت هوشمند ملی طولانی بود و مردم از این بابت نگرانی داشتند، ولی در حال حاضر ثبت احوال کارت‌های هوشمند ملی را بین 15 روز تا یک ماه بعد از درخواست صادر می‌کند، البته این کار جهت ایرانیان خارج از کشور به علت فراهم نبودن شرایط نرم افزاری و سخت افزاری فعلا انجام نمی‌شود و در حال حاضر جهت این افراد نمونه قدیمی کارت ملی را صادر می‌کنیم.

سخنگوی شرکت ثبت احوال کشور گفت: زائران اربعین جهت دریافت مدارک شناسایی خود در مناسب ترین وقت به ثبت احوال مراجعه کنند.

استفاده از پین کدهای خاص جهت اسکن اثر انگشت معلولان

سخنگوی شرکت ثبت احوال کشور خاطر نشان کرد: برای اسکن اثر انگشت معلولان و جانبازان حرکتی، ساز و کارهایی آینده نگری شده است است و جهت انجام این کار به مراکز نگهداری جانبازان مراجعه می‌کنیم، همچنین جهت معلولان و جانبازانی که امکان ثبت اثر انگشت جهت آن‌ها وجود ندارد، از پین کدهای مخصوصی که مختص افراد معلول هست، استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اربعین حسینی | افراد معلول | پیاده روی | اثر انگشت | پیاده رو | استفاده | شناسایی | کدهای | هوشمند | اربعین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *