خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برندگان منزل های دوام در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران معرفی شدند

دومین دوره مسابقه های گروه های داوطلب تصویر العمل اضطراری محلات پایتخت کشور عزیزمان ایران که با نشانه سنجش آمادگی و توانمندسازی داوطلبان عضو منزل های دوام و

برندگان منزل های دوام در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران معرفی شدند

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ تیم‌های شرکت کننده در مسابقه های گروه های داوطلب تصویر العمل اضطراری محلات پایتخت کشور عزیزمان ایران از 12 تن منتخب خانه‌های دوام و ایمنی مناطق 22گانه شهر تشکیل شده است بود که سال گذشته در مسابقه های مرحله اول درون منطقه‌ای، رتبه برتر را کسب کردند.

در این مسابقه های که در بخش‌های آمادگی جسمانی، اطفای حریق، حمل مصدوم و انتقال آب با سطل برگزار شد،گروه های دوام مناطق5،6 و 20 به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

حیدر کلهری معاون آموزش و همکاری های مردمی شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه برگزاری مسابقه فینال این مسابقه ها گفت: از 2 سال گذشته تاکنون 2 تشکل داوطلبی نیروهای تصویر العمل اضطراری محلات(دوام) و نیروهای آتش نشان داوطلب را در سرای محلات در قالب منزل های دوام و ایمنی تلفیق کردیم تا در قالب یک منزل با شرکت همکاری کنند.

برندگان منزل های دوام در غرب پایتخت کشور عزیزمان ایران معرفی شدند

وی افزود: یکی از مباحث جدی در بحث نیروهای داوطلب، پایدارسازی این نیروها هست. به هر حال برنامه ریزی جهت این نیروها به گونه ای صورت گرفته که در بسیاری از پروژه های شرکت و نیز فعالیت های اجتماعی و محلی همکاری داشته باشند، بنابراین پایدارسازی این گروه ها توصیه خیلی مهمی است که یکی از موارد این پایدارسازی برگزاری مسابقه های سراسری منزل دوام است.

کلهری راجع به نحوه برگزاری این مسابقه های بیان کرد: مسابقه های در چند مرحله برگزار شد که مرحله اول آن در سطح محلات و مناطق بود. در این مرحله تیم منتخب هر منطقه از دل منزل های دوام و ایمنی گزینش و گزینش شد تا در مرحله دوم شرکت کند. این مرحله نیز از هفته گذشته به میزبانی شهرداری منطقه 5 پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور 22 تیم برگزار شد که از این تیم ها، 6 تیم به عنوان تیم منتخب به مرحله نهایی رسیدند.

معاون آموزش و همکاری های مردمی شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اذعان کرد: فلسفه وجودی تشکل های مردمی عضو منزل های دوام و ایمنی این است که هم بتوانند در وقت وقوع بحران های احتمالی به کمک نیروهای امدادگر رفته و در ساعات اولیه وقوع بحران به دیگر شهروندان امدادرسانی کنند و هم اینکه در زمینه ساختن فرهنگ و آموزش شهروندان کمک کنند.

گفتنی است: در مراسم نهایی این مسابقه های اسدی شهردار منطقه 5 و جمعی از معاونان و مدیران شرکت مدیریت بحران پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداری منطقه حضور داشتند و از نفرات برتر تیم ها تجلیل شد.

دومین دوره مسابقه های گروه های داوطلب تصویر العمل اضطراری محلات پایتخت کشور عزیزمان ایران که با نشانه سنجش آمادگی و توانمندسازی داوطلبان عضو منزل های دوام و

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مسابقه | مدیریت | برگزاری | ایمنی | ایران | آموزش | همکاری | داوطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *