خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازدید رایگان اعضای کانون های محیط زیست محلات از موزه‌های حیات وحش پایتخت کشور عزیزمان ایران

همزمان با روز جهانی تنوع زیستی، اعضای کانون های محیط زیست محلات شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از موزه حیات وحش دارآباد و هفت چنار به مدت یک هفته به صورت رایگان دیدار می کنند.

بازدید رایگان اعضای کانون های محیط زیست محلات از موزه‌های حیات وحش پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اهمیت تنوع زیستی جهت انسان مشمول بر نقشی است که تنوع زیستی در خدمت اقتصاد پویا، امنیت غذایی، معیشت و کشاورزی پایدار، سلامت انسان و صنعت دارا هست. به طور کلی مفهوم تنوع زیستی به صورت عام، به شکل های متنوع حیات روی زمین و گوناگونی زیستی اشاره دارد.
سازمان ملل متحد به همین مناسبت روز 22 ماه می را روز جهانی تنوع زیستی اعلام کرد که در این روز از تمامی کشورها، شرکت های دولتی و غیردولتی و همچنین فعالان محیط زیست خواسته می شود تا ضمن بزرگداشت این روز، فعالیت های خود را نیز به کنوانسیون تنوع زیستی اعلام کنند.

عبارات مهم : روز جهانی – مدیریت

لازم به ذکر هست، شعار روز جهانی تنوع زیستی در سال 2017 «تنوع زیستی و گردشگری پایدار» نامگذاری شده است است.
بر این اساس، اداره مدیریت منابع مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در جهت ارج نهادن به نقش تنوع زیستی در اکوسیستم های شهری و نهادينه سازی فرهنگ احترام به طبيعت و حفظ غنای تنوع زيستی شهر اقدام به برگزاری تورهای بازديد یک هفته ای رایگان مسئولان، كارشناسان محيط زيست مناطق و نواحی به همراه اعضا كانون های مردمی محيط زيست محلات شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از موزه های حيات وحش دارآباد و هفت چنار کرده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: روز جهانی | مدیریت | رایگان | برگزاری | ایران | اخبار محیط زیست | روز جهانی تنوع زیستی | سازمان های دولتی و غیر دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *