خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

والدین مجبور به پرداخت هزینه غذا نیستند ، تعیین قیمت شهریه مهدهای کودک در هفته آینده

معاون امور اجتماعی شرکت بهزیستی گفت: هفته آینده میزان شهریه مهدهای کودک با توجه به قیمت تورم و سطح کیفی آن‌ها در هر استان تعیین می شود.

والدین مجبور به پرداخت هزینه غذا نیستند ، تعیین قیمت شهریه مهدهای کودک در هفته آینده

حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی شرکت بهزیستی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ در رابطه با زیاد کردن شهریه مهدهای کودک اظهار داشت: پیشنهادهایی در رابطه با زیاد کردن شهریه مهدهای کودک ارایه شده است که هنوز نهایی نشده است و هفته آینده در رابطه با آن تصمیم گیری می شود.
وی در رابطه با میزان زیاد کردن شهریه مهدهای کودک، افزود: هنوز در رابطه با میزان زیاد کردن شهریه مهدهای کودک تصمیم گیری نشده و جهت همین منظور در استان های متفاوت پیشنهادهای مختلفی مطرح شده است است و در هر استان در کمیته های مربوطه بررسی و رقم نهایی اعلام می شود.
معاون امور اجتماعی شرکت بهزیستی گفت: خانواده ها در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در خصوص اخذ شهریه زیاد از تعرفه ابلاغی، می توانند با مراجعه به بهزیستی استان و یا از طریق سامانه پیامکی 3000012333 تخلف را گزارش کنند تا به آن در ستاد کشور ظرف مدت 24 تا 48 ساعت پیگیری شود، همچنین شرکت بهزیستی، حراست شرکت و دفتر کودکان و نوجوانان علاوه بر نظارت های جاری در ابتدای سال تحصیلی، بازرسی های گروهی را از مهدهای کودک انجام می دهند که کنترل شهریه یک بخش نظارت را مشمول بر می شود و شرایط فیزیکی و محتوای آموزشی مهدهای کودک را هم در دستور کار خود قرار داده است.
مسعودی فرید بیان داشت: قیمت شهریه مهدهای کودک به سطح کیفی، آموزشی و خدمات ارایه شده است و همچنین قیمت تورم در هر استان و اینکه در کدام استان یا مرکز استان واقع شده است باشند، بستگی دارد.
وی گفت: هزینه غذا به صورت جداگانه و به میل خود از والدین دریافت می شود، لیکن ممکن است بعضی والدین مایل نباشد فرزند آن ها از غذای مهد کودک استفاده کند و اضطراری جهت دریافت هزینه غذا وجود ندارد.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: والدین | دریافت | آموزشی | مهد کودک | بهزیستی کشور | مسعودی فرید | سطح کیفی مهد های کودک | نرخ شهریه مهد کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *