خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اقدامات پلیس راهور جهت برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از حضور ۱۰۰ درصدی مأموران پلیس راهور جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در معابر پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد.

اقدامات پلیس راهور جهت برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در مورد آخرین تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ جهت تسهیل در تردد شهروندان و برپایی هرچه با شکوه تر دعای عرفه اظهار داشت: مأموران پلیس راهور فاتب طبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده است در معابر حضور 100 درصدی دارند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تصریح کرد: در اطراف امامزاده‌ها از جمله امامزاده صالح(ع)، شاه عبدالعظیم حسنی(ع)، مساجد، تکایا، مهدیه پایتخت کشور عزیزمان ایران و به خصوص در منطقه 12 پایتخت کشور عزیزمان ایران مأموران جهت تسهیل در تردد شهروندان از ابتدا تا آخر مراسم و عادی شدن اوضاع ترافیک منطقه حضور خواهند داشت.

اقدامات پلیس راهور جهت برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان

سرهنگ عابدی اعلام کرد: در محدوده جمهوری – سعدی به سمت جنوب امروز(پنج‌شنبه) در وقت اجرای مراسم دعای عرفه محدودیت تردد و توقف خواهیم داشت؛ در بعضی از معابر نیز در صورت نیاز مقطعی محدودیت اجرا خواهد شد.

وی افزود: مأموران پلیس راهور همچنین در مسیر بهشت زهرا(س) و در معابر منتهی به قطعات شهدا و طول این مسیر نیز مستقر خواهند شد و نسبت به تسهیل تردد کارها مورد نیاز را انجام خواهند داد.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی پایتخت در خصوص تسهیلات پلیس راهور در روز عید قربان اظهار داشت: از ساعت 24 امروز (پنج‌شنبه) مأموران پلیس راهور در اطراف مصلی مستقر شده است و نسبت به پاکسازی معابر اقدام خواهند کرد؛ خیابان شهید قنبرزاده شمال به جنوب، طول خیابان شهید بهشتی و خیابان رسالت و به طور کلی محدوده مهم دور مصلی از خودروهای پارک شده است پاکسازی خواهند شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که جهت حضور در نماز عید قربان از مترو، اتوبوس و وسایط حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از حضور ۱۰۰ درصدی مأموران پلیس راهور جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در معابر پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با بیان این مطلب که مأموران پلیس راهور در اطراف مصلی از ساعت 05:30 دقیقه صبح مستقر خواهند شد، گفت: درهای مصلی از ساعت 06:30 صبح بر روی نمازگزاران باز خواهد شد؛ به همین جهت نیز پارکینگ‌هایی جهت پارک خودروهای شخصی پیش‌بینی شده است هست؛ البته بهتر است شهروندان از وسایط حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

این مقام ارشد راهنمایی و ارنندگی پایتخت اعلام کرد: برای روز عید قربان محدودیت تردد وسایط نقلیه سنگین در اطراف مصلی اجرا خواهد شد؛ محدودیت توقف خودروهای شخصی نیز برقرار هست، ولی محدودیت تردد نداریم.

سرهنگ عابدی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس فاتب تا آخر مراسم عید قربان و عادی شدن اوضاع تردد معابر در محل‌های پیش‌بینی شده است مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور جهت برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان

واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | راهنمایی | رانندگی | خیابان | محدودیت | تسهیلات | اخبار شهری | پلیس راهنمایی و رانندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *