خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از جزییات دریافت گواهینامه جهت مشمولان نظام وظیفه تا کم کردن طرح زوج و فرد در ماه رمضان

جزییات دریافت گواهینامه جهت مشمولان نظام وظیفه و کم کردن طرح زوج و فرد در ماه رمضان از بااهمیت ترین رویدادهای پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته ای که گذشت، بود.

از جزییات دریافت گواهینامه جهت مشمولان نظام وظیفه تا کم کردن طرح زوج و فرد در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ شرح دریافت گواهینامه جهت مشمولان نظام وظیفه و کم کردن طرح زوج و فرد در ماه رمضان از بااهمیت ترین رویدادهای پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته ای که گذشت،بود.
*کاهش ساعت طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان

عبارات مهم : گواهینامه – آموزشگاه

سردار مهماندار ،رئیس پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با اشاره به کم کردن ساعت محدودیت طرح زوج و فرد از ابتدای ماه رمضان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده است مقرر شد از روز شنبه آینده همزمان با ابتدای ماه مبارک رمضان، ساعت آخر طرح زوج و فرد در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به میزان 2 ساعت کم کردن یابد.
*اخذ گواهینامه نیاز به داشتن آخر خدمت دارد؟
سرهنگ ترحمی رئيس اداره حقوقی پليس راهور گفت: در ماده یک قانون نظام وظیفه آمده است که فارغ از استقلال و تماميت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ايران وجان و مال و ناموس مردم، انجام خدمت وظیفه عمومی، وظيفه دينی و ملی هر فرد ايرانی است و در اجرای اين وظيفه تمام اتباع ذكور دولت جمهوری اسلامی ايران مكلف به انجام خدمت وظيفه عمومی برابر مقررات اين قانون است و در ماده 58 نظام وظیفه و 611 آیین دادرسی کیفری آمده است که نیروی انتظامی وظیفه دستگیری فردی را دارد که مشمول بوده و از رفتن به سربازی خودداری می کند.
وی افزود: در ماده 58 آمده است که تمام دستگاه های اجرایی مکلف به همکاری در خصوص معرفی مشمول به نظام وظیفه هستند، این درحالی است که در قانون 54 که مصوبه سال 1395 است آمده است که جهت اخذ گواهینامه نیازی به داشتن آخر خدمت مشمولان نیست.
رئيس اداره حقوقی پليس راهور ناجا ادامه داد: قوانین موجود با هم در تناقص است آیا که نمی توان از یک سو گواهینامه را ارائه داد و بلافاصله هم دستگیرشان کنیم، این تناقص در قانون، نوعی دام گستری محسوب می شود.
سرهنگ ترحمی در آخر گفت: ما ابهامات خود را به نظام وظیفه اعلام کردیدم و منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستیم تا بتوانیم قانون را به نحو بهتری اجرا کنیم.
*بونکر سیمانی که خودروی آموزشگاه رانندگی را زیر گرفت
سرهنگ محمد رازقی مدیر مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ گفت: در نخستین روز هفته، روی پل شهریار یک دستگاه بونکر سیمان روی یک دستگاه پراید آموزشگاه رانندگی که در حال اموزش هنرجو بود واژگون شد و منجر به فوت هنرجو و مربی آموزشگاه شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گواهینامه | آموزشگاه | ماه رمضان | رانندگی | دستگاه | قانون | ایران | تصادف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *