خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارایه خدمات مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز جهانی قدس

مديرعامل شركت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران از ارایه خدمات ويژه به راهپيمايان و نمازگزاران روز جهانی قدس خبر داد.

ارایه خدمات مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت و اراده ملت‌های مسلمان دنیا جهت مقابله با استکبار جهانی هست، اظهار داشت: مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان این روز بزرگ، از 9 صبح روز جمعه 2 تير تا آخر مراسم، در تمام خطوط به صورت رایگان ارایه خدمت خواهد کرد، همچنین اعزام قطار به خصوص در خطوطی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند زیاد کردن می‌یابد.

وی ادامه داد: بیشترین زیاد کردن سرویس دهی در خط 4 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، انجام خواهد شد و به این منظور فاصله گذر قطارهای این خط از 9 دقیقه به 6 دقیقه کم کردن می‌یابد. ضمن آن که این آمادگی وجود دارد تا در هنگام اتمام راهپیمایی و ازدحام مسافران با اعزام قطارهای فوق‌العاده فاصله گذر قطارها به یک و نیم تا 2 دقیقه کم کردن یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و حومه خط 5 هم در روز جمعه 2 تیر فعال خواهد بود.

ارایه خدمات مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز جهانی قدس

احمدی بافنده گفت: طبق اعلام قبلی و به علت انجام عملیات بهسازی، مترو تهران- کرج روزهای جمعه تا آخر شهریور پذیرش مسافر ندارد ولی در روز جهانی قدس این خط فعال است و از ساعت 06:00 تا 21:30 به مسافران خدمات ارایه می‌کند.

وی تصریح کرد: در سایر خطوط هم آمادگی جهت سرویس دهی مناسب به مسافران و اعزام قطارهای فوق‌العاده وجود دارد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: احمدی بافنده | راهپیمایی | روز جهانی | مسافران | ایران | آمادگی | مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو | محمد احمدی بافنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *