خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سازمان نظام پزشکی بدترین شرایط را جهت رفت و آمد معلولان دارد ، استان یزد دارای عالی ترین اوضاع مناسب سازی محیط

طبق گزارش ستادمناسب سازی محیط، ادارات استان یزد دارای عالی ترین اوضاع و استان پایتخت کشور عزیزمان ایران دارای بدترین اوضاع مناسب سازی جهت معلولان است.

سازمان نظام پزشکی بدترین شرایط را جهت رفت و آمد معلولان دارد ، استان یزد دارای عالی ترین اوضاع مناسب سازی محیط

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور امروز (چهارشنبه) در سالن شهید رجایی وزارت کشور با حضور محسنی بندپی مدیر سازمان بهزیستی، نحوی نژاد معاون توانبخشی بهزیستی ، ابراهیم مومن سرایی مدیر دبیر منزل ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور، مفاخر دبیر شورای سلامت شرکت صدا و سیما، نماینده میراث فرهنگی و گردشگری، نماینده شورای عالی استان ها و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
در این جلسه گزارش ارزیابی مناسب سازی محیط جهت معلولان و جانبازان از 1200ساختمان دولتی در 31 استان کشور ارائه شد.

عبارات مهم : سازمان بهزیستی – استان یزد
در این گزارش 1200 ساختمان اداری در 13 آیتم از جمله ارزیابی مناسب سازی سرویس های بهداشتی، توقفگاه ها و پارگینگ ها، سطح های شیب دار، مسیر عبور و مرو و راهرو ها، راه پله ها و آسانسور ها، سالن های اجتماعات،سیستم اطلاع رسانی،میزان اهتمام دستگاه ها در دریافت بودجه و تخصیص داده شده است بودجه به امر مناسب سازی، ارائه تسهیلات به افراد جهت استفاده از سامانه های الکترونیکی،میزان اجرای ضوابط مناسب سازی در ساخت و ساز و میزان ضوابط مناسب سازی در اعطای مجوز به دستگاه های شخصی از سوی شرکت ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس ازریابی انجام شده است بر منبای 13آیتم گفته شده است استان یزد با 60درصد عالی ترین اوضاع را در مناسب سازی محیط و استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با 24درصد بدترین اوضاع را دارا است.

همچنین در این گزارش آمده هست، در بین شرکت های دولتی ارزیابی شده است سازمان بهزیستی با 70درصد، شرکت بنیاد شهید و شرکت گاز عالی ترین شرایط را در مناسب سازی محیط جهت معلولان و شرکت نظام پزشکی و صدا و سیما بدترین اوضاع را در مناسب سازی محیط دارا هستند.

سازمان نظام پزشکی بدترین شرایط را جهت رفت و آمد معلولان دارد ، استان یزد دارای عالی ترین اوضاع مناسب سازی محیط

در حال تکمیل/

واژه های کلیدی: سازمان بهزیستی | استان یزد | هماهنگی | پزشکی | سازمان بهزیستی | شهرداری | مناسب سازی محیط | ساخت و ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *