خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آغاز اجرای 10 طرح بهداشتی ودرمانی در استان

در هفته سلامت عملیات اجرایی 10 طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد شروع می شود.

آغاز اجرای 10 طرح بهداشتی ودرمانی در استان

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ راه اندازی 15 چادر سلامت و کلنگ زنی 10 طرح بهداشتی و درمانی از برنامه های هفته سلامت در استان است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه «زندگی سالم، با نشاط و امید» شعار محوری هفته سلامت امسال است گفت: برنامه های آینده نگری شده است براساس این روز شمار عملیاتی می شود.

عبارات مهم : اردیبهشت

مالک مجیدی دیدار با خانواده های شهدای عرصه سلامت، همایش بزرگ پیاده روی، برگزاری همایش سفیران سلامت با حضور 300 دانش آموز و دیدار با جانبازان خوابیدن در بیمارستان سلمان یاسوج را از دیگر برنامه های هفته سلامت در استان ذکر کرد.
وی اعتبار آینده نگری شده است جهت اجرای طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان بویراحمد در هفته سلامت را 114 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: سنجشِ بهداشتِ روان،مشاوره های تغذیه ای و اندازی گیری قد، وزن، فشارخون و قند خون در چادرهای سلامت در مناطق متفاوت استان انجام می شود.
مجیدی با اشاره به روزشمار بزرگداشت هفته سلامت گفت: یکم اردیبهشت روز تحرک بدنی، تفریحات سالم و فعالیت گروهی، دوم اردیبهشت روز غذای سالم، جامعه سالم و سوم اردیبهشت روزسفیران سلامت، چهارم اردیبهشت روز طرح تحول سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی، پنجم اردیبهشت روز دین، معنویت، سلامت روان، نهاد اجتماعی 6 اردیبهشت روز هنر و رسانه، سواد سلامت و هفتم اردیبهشت نیز روز خانواده و مسئولیت اجتماعی نامگذاری شده است است.
یکم تا هفتم اردیبهشت هر سال به نام هفته سلامت نام گذاری شده است است.
انتهخای پیام/د

واژه های کلیدی: اردیبهشت | خانواده | بهداشتی | برنامه | سلامت | طرح بهداشتی درمانی | هفته سلامت | کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *