خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تامین امنیت اقتصادی امری سخت است ، افزایش برخورد و مبارزه با قاچاق در مبادی ورودی کشور

حقیقی گفت: برخورد با اجزای کامل کننده تناوب قاچاق مشمول بر قبل از مبادی، مبادی، مسیرها، انبارها و سطح عرضه ادامه خواهد یافت، ولی اولویت و تمرکز در مبادی ورو

تامین امنیت اقتصادی امری سخت است ، افزایش برخورد و مبارزه با قاچاق در مبادی ورودی کشور

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی کلوب خبرنگاران جوان، حقیقی ریس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان ارشد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: مبارزه با پولشویی و براق سازی فرآیندهای مالی، زمینه قاچاق و تولید پول کثیف را از بین خواهد برد.

عبارات مهم : مبارزه با قاچاق
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص زیاد کردن و تکمیل زیرساختهای کنترلی و نظارتی، گفت: در این حوزه کارها خوبی صورت گرفته که درصدد گسترش و تسریع روند آن در سال 96 هستیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه برخورد با قاچاق شرکت یافته اولویت برنامه ریزی ستاد است، ادامه داد: تناوب کنترل الکترونیکی و سامانه های دستگاه های عضو در حال تکمیل است و با برطرف موانع موجود به بهره برداری کامل می رسد.

وی فساد اداری و مالی را ناشی از شرایط غیر براق بیان کرد و افزود: با براق سازی فرآیند پولی و مالی و برخورد با پولشویی، زمینه قاچاق و تولید پول کثیف از بین خواهد رفت.

حقیقی ادامه داد: با مکانیزه شدن ثبت ورود و خروج کالا در کشور و حذف مراجعه حضوری و سیستم کاغذی در فرآیندهای تجاری، زمینه بروز فساد اداری نیز کم کردن می یابد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ادامه و زیاد کردن برخورد و مبارزه با قاچاق در مبادی و قبل از آن خبر داد و گفت: برخورد با اجزای کامل کننده تناوب قاچاق مشمول بر قبل از مبادی، مبادی، مسیرها، انبارها و سطح عرضه ادامه خواهد یافت، ولی اولویت و تمرکز در مبادی ورودی کشور است.

حقیقی با اشاره به اینکه تامین امنیت اقتصادی امری سخت است و برنامه ریزی جهت پرسشها گوناگونی را می طلبد، افزود: با نگاه انقلابی، مدیریت عملیاتی و زیاد کردن توان مبارزه، موانع را از پیش رو برداشته و امسال وقت بهره برداری از کارها انجام شده است است که منجر به شکوفایی مبارزه با قاچاق خواهد شد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مبارزه با قاچاق | اقتصادی | برخورد | قاچاق کالا وارز | ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز | حقیقی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *