خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زنش را در حمام کشت، جنازه اش را در خیابان رها کرد

مرد جوانی که 2 سال پس از شروع زندگی یکسان همسرش را کشته و جنازه اش را در خیابان رها کرده بود ، با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

زنش را در حمام کشت، جنازه اش را در خیابان رها کرد

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، میلاد 22 ساله 23 دی ماه 93 پس از دو سال زندگی یکسان همسرش به نام آرزو در منزل ارزش در پاکدشت کشت و جنازه اش را در یک را ساک برزنتی جاساز کرده و در حاشیه پاکدشت پنهان کرد. این مرد که ادعا کرده بود همسرش ناپدید شده است است به قتل اعتراف کرد و پای میز محاکمه ایستاد.

عبارات مهم : ازدواج
میلاد در دادگاه گفت: من عاشق آرزو بودم. من و او با یکی از دوستان صمیمی ام به نام هومن هر سه در یک شرکت شخصی کار می کردیم. تا اینکه من به آرزو علاقمند شدم و به خواستگاری اش رفتم. ولی بعد از ازدواج فهمیدم هومن هم به او علاقمند بوده است .بعد از ازدواج دچار سوء ظن شده است و فکر می کردم که آرزو و و هومن با هم در ارتباط هستند به همین خاطر مدام با همسرم درگیر بودم.

در آخرین درگیری به خاطر علاقه زیاد به آرزو دچار جنون شده است بودم سیم رایانه را دور گردنش پیچیدم و او بیهوش شد. سپس او را به حمام منزل بردم. در اتاق مشغول سیگار کشیدن بودم که از داخل حمام صدایی شنیدم. هنگامی که دیدم آرزو هنوز زنده است با تیغ موکت بری رگ دست و گردن او را بردم و جنازه اش همسرم را در یک ساک دستی گذاشتم و به حاشیه پاکدشت بردم.

در آخر جلسه هیات قضایی وارد شور شد و دیروز میلاد را به قصاص محکوم کرد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ازدواج | در حاشیه | قتل | همسر کشی | قاتل | قصاص |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *