خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قیمت‌های زیاد کردن یافته لبنیات برگشت

درحالی‌که شواهد در بازار نشان از تغییر نکردن قیمت بعضی محصولات لبنی است که به صورت غیرقانونی زیاد کردن یافته بود، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی با اشاره به بازگشت

قیمت‌های زیاد کردن یافته لبنیات برگشت

قیمت های زیاد کردن یافته لبنیات برگشت

عبارات مهم : انجمن

درحالی که شواهد در بازار نشان از تغییر نکردن قیمت بعضی محصولات لبنی است که به صورت غیرقانونی زیاد کردن یافته بود، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی با اشاره به بازگشت قیمت های زیاد کردن یافته بعضی محصولات لبنی اعلام کرد که بعضی از برندها که قیمت محصولاتشان را زیاد کردن داده اند تخلفی مرتکب نشده اند چرا که پیش از آن به علت زیاد کردن مسابقه پذیری و سهم خود در بازار تا حدی که اجازه داشتند قیمت ارزش را زیاد کردن نداده بودند.

برخی صنایع لبنی در نخستین روزهای امسال پس از تعطیلات نوروزی اقدام به زیاد کردن قیمت بعضی محصولات خود کرده بودند که از نظر شرکت حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان یک تخلف آشنا شده است مقرر شده است بود تا آنها قیمت های خود را به حالت سابق برگردانند. با وجود اینکه قیمت بعضی اقلام تاکنون تغییری نکرده است، رضا باکری – دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی – به ایسنا گفت: چند برند که اقدام به زیاد کردن قیمت محصولات خود کرده بودند، قیمت های خود را به حالت گذشته برگرداندند و منتظر تصمیم شرکت حمایت جهت اصلاح قیمت هایشان هستند، چرا که معتقدند با زیاد کردن هزینه های تولید در سال جدید مواجه شده است و اگر قیمت هایشان اصلاح نشود، ترازشان منفی خواهد شد و زیان ده می شوند.

قیمت‌های زیاد کردن یافته لبنیات برگشت

وی افزود: بعضی صنایع لبنی که قیمت تعدادی از محصولات خود را زیاد کردن داده بودند، تخلفی مرتکب نشدند چرا که پیش از این اجازه زیاد کردن قیمت داشتند ولی به علت زیاد کردن قدرت مسابقه و سهم در بازار محصولات لبنی این کار را انجام نداده بودند. بنابراین تخلفی از سوی آنها صورت نگرفته است.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی تصریح کرد: گرچه زیاد کردن ناگهانی قیمت از سوی یک برند در بازار محصولی خاص مانند صنایع لبنی در صورت داشتن مجوز و شرایط حال حاضر بازار لبنیات تخلف نیست ولی چنین فرهنگی در جامعه و بازار وجود ندارد و باعث می شود تا بی نظمی در بازار یک محصول به وجود بیاید و از سوی دیگر این شائبه در بین مردم ایجاد شود که قیمت یک محصول زیاد کردن یافته است.

درحالی‌که شواهد در بازار نشان از تغییر نکردن قیمت بعضی محصولات لبنی است که به صورت غیرقانونی زیاد کردن یافته بود، دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی با اشاره به بازگشت

وی تاکید کرد: شرکت حمایت باید راجع به قیمت و قیمت گذاری محصولات غذایی خاص مانند صنایع لبنی تصمیمات و استراتژی جدید و به روزتری اتخاذ کند، به گونه ای که قیمت این محصولات بتواند به صورت شناور تغییر کند. یعنی کارخانه ها بتوانند در هنگام کمبود یا مازاد محصول قیمت های خود را در جهت منافع تولیدکننده و مصرف کننده تغییر دهند. به عنوان مثال صنایع لبنی بتوانند در آخر هر هفته قیمت های خود را جهت عرضه محصولات مازاد هفته خود پایین تر بیاورند.

اخبار اقتصادی – ایسنا

واژه های کلیدی: انجمن | بازار | تغییر | محصول | محصولات | محصولات غذایی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *