خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آدم ربایان اجیر شده است گروگان را اشتباهی ربودند

اختلاف ۲ میلیاردی ۲ شریک تا جایی پیش رفت که یکی از آن‌ها با اجیر کردن ۴ نفر، نقشه گروگانگیری کشید. آدم ربایان اجیر شده، ولی اشتباهی پسر طعمه خود را ربودند و

آدم ربایان اجیر شده است گروگان را اشتباهی ربودند

به گزارش گروه وبگردی کلوب خبرنگاران جوان، اختلاف ۲ میلیاردی ۲ شریک تا جایی پیش رفت که یکی از آن ها با اجیر کردن ۴ نفر، نقشه گروگانگیری کشید. آدم ربایان اجیر شده، ولی اشتباهی پسر طعمه خود را ربودند و خیلی اتفاقی گیر افتادند.

عبارات مهم : ماشین
چند روز پیش پسرجوانی سوار بر خودروی پرشیای پدرش در راه بازگشت به منزل ارزش در شمال پایتخت بود که در برابر پارکینگ منزل گرفتار اتفاق ای عجیب شد. پسر جوان منتظر باز شدن در پارکینگ بود که ناگهان مردی نیرومند هیکل به شیشه ماشین کوبید. او سپس با ترساندن سوار ماشین شد و پسرجوان را ترساندن کرد که اگر سکوت نکند وی را به قتل می رساند. همزمان ۳ نفر دیگر هم سوار ماشین شدند و با ترساندن از راننده پرشیا درخواست کردند حرکت کند. پسرجوان درحالی که وحشت کرده بود و نمی دانست ماجرا از چه قرار است، شروع به حرکت کرد.

۲ ساعت بعد

پسرجوان به همراه پدرش برابر افسر پلیس نشسته بود تا از ماجرای عجیبی بگوید که برایش رخ داده بود. او گفت: مردان ناشناس با ترساندن مرا به سمت خیابانی در شمال پایتخت در نزدیکی پارک جمشیدیه بردند. در بین راه یکی از آن ها که در صندلی جلو نشسته بود، به دوستانش گفت: «رئیس گفته بود که طرف مرد میانسال است، ولی اینکه خیلی جوان تر از این حرفهاست».
همدستش که در صندلی عقب نشسته بود، گفت: «فکر کنم طرف را اشتباه ربوده ایم.»، ولی دیگری گفت: «مشخصات ماشین و رنگ آن درست است.»

همان لحظه بود که یکی از آن ها با شخصی که او را مدیر صدا می زدند، تماس گرفت و هنگامی که مشخصات مرا به او توضیح داد، به سرعت گوشی را قطع کرد و گفت: این فرزند را ر ها کنید، اشتباهی وی را گروگان گرفته ایم.
پسرجوان ادامه داد: آن ها پس از ۲ ساعت سرگردانی در خیابان، از ماشینم پیاده شدند و رهایم کردند. من هم به منزل برگشتم و ماجرا را جهت پدرم شرح دادم و او گفت که احتمالا آدم ربایان قصد ربودن وی را داشته اند، ولی چون ماشین پدرم در اختیار من بودند، اشتباهی مرا ربوده اند و بعد تصمیم به شکایت گرفتیم.

دیدار اتفاقی در کلانتری

پس از بیانات پسر جوان، وی به ترسیم صورت ۴ گروگانگیر پرداخت: ضمن اینکه کارآگاهان به تحقیق از پدر این پسر پرداختند تا چنانچه با کسی اختلاف دارد، بازگو کند. او مدعی شد که به تازگی با چندینه نفر از شرکای کاری اش دچار اختلاف شده، ولی بعید می داند که آن ها نقشه گروگانگیری کشیده باشند. درحالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، روز بعد پدر و پسر جهت پیگیری پرونده راهی کلانتری تجریش شدند که ناگهان پسرجوان، ۲ نفر از آدم ربایان را به صورت اتفاقی در کلانتری دید.

او به سرعت عنوان را به مأموران اطلاع داد و همان موقع آن ۲ نفر دستگیر شدند. آن ها مدعی بودند که جهت پیگیری چک ۲ میلیارد تومانی به کلانتری آمده اند تا مراحل قانونی جهت گرفتن حکم جلب صاحب چک را انجام دهند. پس از بررسی ها مشخص شد که صاحب چک کسی جز پدر پسرجوان نیست. مأموران در ادامه ۲ آدم ربای دیگر را که برابر کلانتری منتظر دوستانشان بودند، دستگیر کردند که در تحقیق از آن ها حقیقت ماجرا آشکار شد.

در حقیقت ۴ آدم ربا جهت شخصی به نام ابراهیم کار می کردند. این مرد مدتی قبل از شریک کاری اش (پدرگروگان) یک چک ۲ میلیاردی گرفته بود، ولی گویا چک سر موعد وصول نشده بود. به این ترتیب ۴ نفر از نوچه های ابراهیم با دستور وی نقشه گروگانگیری کشیدند تا با ربودن صاحب چک وی را به اسارتگاه کشانده و هر طور شده است طلب خود رابگیرند، ولی گویا آن روز خودروی صاحب چک در اختیار پسرش بوده و آن ها به اشتباه پسر وی را گروگان گرفته و بعد رهایش کردند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که نوچه های ابراهیم که از او دستمزد میلیونی گرفته بودند، روز دستگیری، جهت شکایت از صاحب چک و انجام کارهای قانونی جهت گرفتن حکم جلب وی راهی کلانتری شده است بودند که به صورت اتفاقی گروگان آن ها را دید و باعث دستگیری ارزش شد. به گزارش همشهری، هم اکنون دستور بازداشت هر ۴ گروگانگیر از سوی قاضی مرشدلو بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی پایتخت ایران صادر شده است و تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.
منبع:روزنامه همشهری
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ماشین | گروگانگیری | گروگانگیری | آدم ربایی | حوادث |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *