خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خواص درمانی و زیبایی سنگ پا که همه را شگفت زده می کند | همه چیز در مورد سنگ پا

سنگ پا خواص درمانی زیبایی زیادی دارد که نمی توان این خواص را انکار کرد. این محصول به عنوان محصولی که زیبایی را به پوست پای ما هدیه می کند شناخته شده است. استفاده از این محصول بسیار مهم است که در ادامه شما را با این محصول با ارزش آشنا می کنیم.

معرفی سنگ پا

این محصول از سنگ پومیس، که از نوع سنگ آتشفشان می باشد ساخته شده است. زمانی که ماگما خنک می شود این سنگ به وجود می آید. ماگما با گدازه متفاوت است گدازه روی زمین جریان می یابد ولی ماگما در زیر زمین گیر می کند. ماگما سنگی است که در زیر زمین به سرعت خنک می شود و برای مصارف صنعتی بیشتر از این نوع سنگ استفاده می کنند. این سنگ از هر نوع ماگمایی تشکیل نمی شود بلکه از ماگماهایی ساخته می شود که پراز گاز است و به سرعت خنک می شوند و این گاز ها سوراخ های کوچکی روی سنگ به وجود می آورند.

فواید اعجاب آور زیبایی و درمانی برای کل بدن توسط سنگ پا

روش استفاده برای کسانی که پوست پای نرم یا سختی دارند

اگر پوست پای شما نرم است کافی است فقط سنگ پا را مرطوب کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید و آن را به صورت دایره ای شکل، روی پاشنه پا بکشید تا پوست مرده جدا و پوست تازه نمایان شود. برای پاهایی که پوست سختی دارند بهتر است پاها را در تشت آب خیس کنید تا پوست نرم تر شود بعد از سنگ پا استفاده بکنید.

خواص زیبایی سنگ پا

این محصول فقط خواص درمانی ندارد بلکه خواص زیبایی آن شایسته تعریف است. داشتن پوستی نرم آرزوی هر کسی می باشد استفاده از سنگ پا برای لایه برداری پوست می تواند یک روش مناسب برای این کار باشد. از این محصول برای از بین بردن موی زائد و جوش سرسیاه استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *