خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ايران و داعش دو تهديد جهت اسرائيل هستند / نتانياهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر دفاع آمریکا کشور عزیزمان ایران و داعش را دو ترساندن جهت این رژیم دانست.

ايران و داعش دو تهديد جهت اسرائيل هستند / نتانياهو

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان؛ بنیامین نتانیاهو در دیدار با ژنرال جیمز ماتیس گفت: این مایه خوشبختی من است که از ژنرال ماتیس استقبال کنم.این لحظه باارزشی است که اعلام کنیم که اسرائیل دوستی بهتر از آمریکا ندارد.
آمریکا هم دوستی بهتر از اسرائیل ندارد. این مشارکتی بر اساس ارزش های یکسان در عمیقترین حالت است.ما شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای در بخش جهت گیری سیاسی آمریکا هستیم.ما به طور بسیار براق و با کلماتی صریح عنوان کشور عزیزمان ایران را به وزیر دفاع یادآوری کردیم.
این سخنان با سخنان قاطع مدیر جمهور ترامپ و کارها عملی وی ضد استفاده از تسلیحات شیمیایی از طرف سوریه که عامل کشور عزیزمان ایران است،همراه بود.این عنوان در سراسر دنیا و منطقه ما جای قدردانی دارد.
به نظرم از این تغییر استقبال می شود.این یک تغییر راهبردی در نقش راهبرانه آمریکا و سیاست های آن است. وی افزود: ما ارزش های یکسان و همچنین خطرات مشترکی داریم.خطرات یکسان مشمول بر تهدیدات ناشی از اسلام شبه نظامی، تندروها تحت هدایت کشور عزیزمان ایران و افراط گرایان سنی تحت هدایت داعش است.
ما متعهدیم که دلواپس این خطرات باشیم.ما همچنین متعهدیم که از وقت های موجود استفاده کنیم.این به خاطر درک بالای بسیاری از همسایگان عربمان راجع به یکسان بودن تهدیدات و وقت های موجود در آینده است.
ماتیس وزیر دفاع آمریکا هم گفت: این مایه افتخار من است که در اینجا در اسرائیل هستم. اسرائیل یکی از هم پیمانان و دوستان قدیمی ما در منطقه است.اسرائیل و تمامی کشورهای منطقه با دو خطر روبرو هستند.
اسرائیل و منطقه تلاش می کنند که یک منطقه باثبات و بارفاه ایجاد کنند.این ها مطالبی بودند که من با نخست وزیر راجع به آنها گفتگو کردیم. این پرسشها به طور خاص یک هفته پیش از بزرگداشت هولوکاست مطرح شد.
به نظرم این عنوان مهمی است که این عنوان را جهت خود یادآوری کنیم که انسانهای بد خسارات زیادی به دنیا وارد می کنند.ما خود را متعهد می دانیم که این روند را متوقف سازیم و هرکاری که از دستمان بر می آید جهت انتقال صلح و آزادی به نسل های بعدی به کار بندیم.
انتهای پیام/

عبارات مهم : اسرائیل

واژه های کلیدی: اسرائیل | اسرائیل | آمریکا | ایران | بین الملل | اسرائیل | نتانیاهو | نخست وزیر اسرائیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *