خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتقام سایبری خواستگار رد شده است را روانه زندان کرد

فردی که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت جهت یکی از شهروندان زاهدانی می‌کرد به وسیله کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

انتقام سایبری خواستگار رد شده است را روانه زندان کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اینترنت کلوب خبرنگاران جوان؛ سرگرد علی سرحدی اظهار کرد : در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی و ارسال پیام های ترساندن آمیز از سوی فردی ناشناس، پرونده تشکیل و شناسایی عامل یا عاملان در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

عبارات مهم : اقدام تلافی جویانه
وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات و کارها فنی کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و با کسب دستور مقام محترم قضایی در اقدامی غافلگیرکننده، جلب و به این پلیس انتقال یافت.

سرگرد سرحدی ادامه داد: شاکیه بلافاصله پس از دیدن متهم بیان داشت این فرد خواستگار سابق من بوده که پس از شنیدن جواب رد بارها اقدام به مزاحمت جهت من و خانواده ام می نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که خواستگار سابق شاکیه بوده در بازجویی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و نشانه از اینکار را اقدام تلافی جویانه به علت رد خواستگاری از سوی شاکیه بیان کرد.

رییس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با هشدار به كسانی كه جهت دیگران در اینترنت ایجاد مزاحمت می كنند، تصریح کرد: مطابق ماده 16 قانون جرایم رایانه ای هركس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، فیلم یا صوت یا تصویر دیگری را تغییر دهد یا تحریف كند و آن را منتشر یا با علم به تغییر یا تحریف منتشر كند، به نحوی كه عرفاً موجب هتك حیثیت او شود، به حبس از نود و یك روز تا دو سال یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

سرگرد سرحدی در آخر از همشهریان عزیز خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir لینک ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اقدام تلافی جویانه | خواستگاری | خواستگار | اینترنتی | تغییر | پلیس فتا | ازدواج | کلاهبرداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *