خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

باید نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه را محدود کنیم ، فشار تحریم‌ها کشور عزیزمان ایران را به میز مذاکره کشاند

مارک تونر در لفاظی آشکار گفت: فشار ناشی از تحریم ها باعث حضور کشور عزیزمان ایران بر سر میز مذاکره شد.

باید نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه را محدود کنیم ، فشار تحریم‌ها کشور عزیزمان ایران را به میز مذاکره کشاند

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، مارک تونر — سخنگوی وزارت خارجه آمریکا — مدعی شد: فشار ناشی از تحریم ها باعث حضور کشور عزیزمان ایران بر سر میز مذاکره شد.
تونر گفت: ما می توانیم فشارها را بر کره شمالی زیاد کردن دهیم. در حال حاضر این عنوان به اقدامی جهانی نیازمند است. در گذشته اینگونه نبوده است ولی حالا اوضاع تفاوت کرده است. یکی از مسائلی که وزیر خارجه قصد دارد در جلسه آتی شورای امنیت مطرح کند این است که جامعه جهانی باید در برابر کره شمالی بایستد و مورد نیاز است که بر این کشور فشار آورد. ما مطمئنا راجع به این عنوان مذاکرات زیادی را انجام خواهیم داد. ما مطالب زیادی راجع به نقش قابل توجه چین گفته ایم. یکی از بخش های روش ما زیاد کردن فشار بر چین و متقاعد کردن این کشور جهت انجام کارها زیاد است ولی با وجود این مورد نیاز است تلاشهای جهانی جهت این عنوان انجام شود.

عبارات مهم : ایران

وی در ادامه سخنان واهی خود افزود: ما به صراحت شاهد زیاد کردن فشارها بر کشور عزیزمان ایران بودیم تا بتوانیم برنامه اتمی آنها را بر سر میز مذاکره حل و فصل کنیم. همه راجع به تحریم ها صحبت می کردند و در حقیقت تحریم ها اجرایی شدند. هر لحظه صحبت راجع به تحریم ها می تواند مسائل را حل و فصل کند. زمانی که تحریم ها اجرایی می شوند، فشارها به طور مناسب زیاد کردن پیدا می کنند. مقایسه من با کشور عزیزمان ایران به خاطر این بود که ما شاهد کارها متحد و یکپارچه جهت وارد آوردن فشار مهم بودیم. من حالا در رابطه با کره شمالی صحبت می کنم. دولت ترامپ می خواهد کارها و تلاشهای جهانی جهت وارد آوردن فشارهایی واقعی بر کره شمالی انجام شود. ما راجع به روش ها صحبت خواهیم کرد. این کار می تواند انجام شود. این فشارها می تواند در بخش اقتصادی، دیپلماتیک و نظامی هم باشد. ما همه این موارد را بررسی می کنیم. ما تلاش می کنیم تحریم های موجود به طور کامل اجرا شوند و احتمالا تحریم هایی جدید وضع شوند. آنچه که ما خواهان مشاهده آن در رابطه با کره شمالی هستیم این است که می خواهیم شاهد نتیجه ای صلح آمیز در این رابطه باشیم. ما خواهان خلع سلاح اتمی صلح آمیز شبه جزیره کره هستیم. این نشانه ما است. ما راجع به تغییر رژیم سخن نمی گوییم این گزینه هم اکنون بر روی میز وجود ندارد. نشانه ما فشار آوردن جامع بر کره شمالی است.
باید نفوذ کشور عزیزمان ایران در منطقه را محدود کنیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید:در حالیکه سه هفته و نیم به انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران باقی مانده است و مبارزات انتخاباتی در حال انجام است آیا دولت آمریکا جهت اینکه در این انتخابات اثرگذار نباشد،راهبرد کلی خود را تغییر داده است،گفت:بدیهی است که این فرآیند یک فرآیند سیاسی داخلی در کشور عزیزمان ایران است. من بایستی بگویم که ما در حال بازبینی جامع هستیم و این عنوان هم اکنون در دست انجام است. مادامی که این بازبینی کامل نشود و تا زمانی که ما یک جهت گیری براق راجع به کشور عزیزمان ایران نداشته باشیم قصد داریم به راهبردی که داشته ایم همچنان ادامه دهیم.این روش آن است که کشور عزیزمان ایران به تعهداتی که در رابطه با توافق اتمی وعده داده است، پایبند باشد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ولی اعتقاد دارم که با حرکت به جلو و زمانی که این بازبینی کامل شود آنگاه شما می توانید شاهد تغییر در جهت گیری ما باشید.
وی در ادامه مدعی شد: دولت این نگرانی را دارد که واکنش‌ها منفی کشور عزیزمان ایران در منطقه با وجود آنکه ما توافق اتمی را داریم، تغییر پیدا نکرده است. بنابراین ما نیاز داریم راههایی که بتوانیم از طریق آنها نفوذ کشور عزیزمان ایران و اثر گذاری واکنش‌ها منفی آن را در منطقه محدود کنیم، بررسی کنیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | تغییر | تحریم ها | کره شمالی | وزارت خارجه | بین الملل | مارک تونر | سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *