خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وضعیت بازگشایی ۱۱ دانشگاه دولتی تهران

این روزها اخبار مربوط به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از ۱۴ فروردین قوت گرفته اند،ازاین رو دانشگاه های مختلف درصدد بازگشایی هستند و هرکدام تاریخ و شرایط خاصی را اعلام کرده اند،تامین خوابگاه و حضوری شدن همزمان کلاس های عملی و نظری نیز از چالش های پیش رو است.

از این رو روند بازگشایی ۱۱ دانشگاه دولتی تهران به شرح زیر اعلام گردیده است.

۱_دانشگاه تهران:آموزش در این دانشگاه از ۱۴ فروردین به صورت حضوری است و با دانشجویانی که غیبت غیرموجه داشته باشند برخورد خواهدشد.امتحانات پایان ترم هم دراین دانشگاه به صورت کاملا حضوری می باشد.

۲_دانشگاه علامه طباطبایی: کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از ۲۰ فروردین حضوری می شود.همچنین در مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی کلاس ها از ۲۰ فروردین حضوری خواهد بود اما سایر رشته ها آموزش مجازی را ادامه خواهند داد.آزمون های پایان ترم نیز به صورت حضوری است.

۳_دانشگاه علم وصنعت:این دانشگاه آموزش حضوری خودرا از تاریخ ۱۴ فروردین آغاز کرده است،اما لازم به ذکر است درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اطلاعی در دست نیست.

۴_دانشگاه صنعتی شریف:کلاس ها دراین دانشگاه از ۲۰ فروردین به صورت تدریجی حضوری بوده و اولویت نیز با دانشجویان کارشناسی است،امتحانات پایان ترم نیز به صورت حضوری برگزار می گردد.

۵_دانشگاه الزهرا(س):کلاس های آموزشی دانشجویان دکتری از ۲۰ فرودین به صورت حضوری است و آموزش دانشجویان کارشناسی نیز از تاریخ ۲۷ فروردین حضوری خواهدشد،درباره نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه اطلاع رسانی نشده است.

۶_دانشگاه شهید بهشتی:کلاس های مقاطع تحصیلات تکمیلی (غیراز دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰) از ۱۴ فرودین حضوری است. دروس دانشجویان کارشناسی از ۲۰ فروردین به صورت حضوری خواهد بود. دروس نظری با بیش از ۴۰ دانشجو غیرحضوری خواهد بود،کلاس های دانشجویان کارشناسی ارشد نیز از ۱۷ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می شود‌. امتحانات پایان ترم نیز حضوری خواهد بود.

۷_دانشگاه تربیت مدرس:هیات رئیسه دانشگاه درباره حضوری شدن همه دوره های تحصیلی تصمیم گیری خواهند کرد و دانشجویان فرصت دارند تا ۳۰ فروردین به شهر محل تحصیل مراجعه کرده و محل سکونت خودرا تنظیم کنند‌. تا تاریخ ۳۰ فروردین کلاس های عملی به صورت حضوری و مابقی مجازی ادامه خواهند یافت و درباره نحوه برگزاری امتحانات هنوز اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

۸_دانشگاه خواجه نصیرالدین توسی:کلاس های این دانشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ فروردین به صورت مجازی خواهند بود،آموزش برای تمام ورودی های ۹۹ مقطع کارشناسی حضوری بوده وکلاس های عملی و دفاع از پروژه ها نیز از ۲۰ فروردین حضوری خواهند بود.امتحانات پایان ترم نیز به صورت حضوری برگزار می گردد.

۹_دانشگاه خوارزمی:کلاس های ارشد و دکتری این دانشگاه به صورت کاملا حضوری و کلاس های مقطع کارشناسی همچنان مجازی ادامه خواهد یافت.و درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم هنوز اطلاعی در دست نیست.

۱۰_دانشگاه امیرکبیر:کلاس های مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری از ۱۴ فروردین به صورت حضوری برگزارخواهد شد و کلاس های مقطع کارشناسی نیز پس از عیدفطر حضوری خواهند شد.و امتحانات پایان ترم نیز برای تمامی مقاطع حضوری خواهد بود.

 

۱۱_دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی:کلاس های این دانشگاه برای تمامی مقاطع از ۱۴ فروردین به صورت حضوری است و درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم هنوز خبری منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *