خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان

طراحی داخلی | فضای داخلی | در ماشین | مسابقه | کادیلاک | موتور | مرسدس | ماشین

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان 

امروز به شما برترین خودروهای سوپرسدان حال حاضر دنیا را معرفی می کنیم که واقعا گزینه کردن برترین از بین انها سخت هست. چند سالی است که امکانات اسپورت در بازار سدان هاي میان رده خاص دیده میشود، ولی با این وجود این سدان ها در برابر SUV هاي رقیب خود در بازار به نسبت دو به یک فروخته می شوند

اما این بخش از بازار ماشین هنوز هم علاقه مندان خاص خود را دارد. فروش سالیانه این ماشین ها در حال حاضر در بازار ایالات امریکا، حدود 190 هزار دستگاه است و رقبای زیادی را در کنار خود میبینند. در ادامه به بررسی سوپرسدان هایي میپردازیم که یک سطح پایین تر از برترین هاي این کلاس در بازار میباشند. با سواری این 5 ماشین، حس خوشایندی به شما دست میدهد.

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان

قبل از این که در مورد سدان هاي 4 سرنشین صحبت کنیم،ترجیح دادیم که ابتدا در مورد سدان هاي شش سیلندر توربوشارژ و سوپرشارژ در کلاس سدان هاي میان رده بحث کنیم. این خودروها به طور کلی اسپورت تر از SUV ها به شمار میروند و آپشن هاي لوکس زیادی در آنها به کار رفته هست. هر خودرویی که در این مسابقه برنده شود، نشاندهنده این است که چطور یک ماشین قادر است در اساس هاي گوناگون فوق العاده عمل کند.

فهرست نخست ما مشمول بر 8 ماشین بود که لینکلن کانتنیننتال و جنسیس G80 نیز در این فهرست قرار داشتند که ماشین اخیر لینکلن به علت لوکس بودن بیش از حد و جنسیس به علت موتور 365 اسب بخاری توربوشارژ 6 سیلندرش از فهرست کنار گذاشته شدند. از 6 ماشین کاندید نهایی فقط تجربه آزمون 5 مورد از آنها را داشتیم

طراحی داخلی | فضای داخلی | در ماشین | مسابقه | کادیلاک | موتور | مرسدس | ماشین

و در آخرین دقایق از مازراتی قیبلی جهت شرکت در این آزمون دعوت به عمل آوردیم که با دقت به قیمت بالای آن، از دعوت آن ماشین نیز منصرف شدیم.یکی از این 5 ماشین مورد آزمایش، مرسدس E43 4matic است که یکی از تازه ترین ماشین هاي حاضر در این مسابقه به شمار می رود که از موتوری 396 اسب بخاری بهره گیری میکند.

با دقت به قدرت کلاس E اخیر مرسدس، مدل E43 قدرتی بین مدلهای 4 سیلندر توربوشارژ 241 اسب بخاری تا مدلهای E300 هشت سیلندر 603 اسب بخاری در مدل E63 S دارد. قیمت پایه مدل E43 حدود 73325 دلار است ولی مدلی که ما آن را مورد آزمایش قرار دادیم با آپشن هایي که داشت

قیمتی معادل 91175 دلار داشت که با از بین بردن بعضی آپشن هاي اضافی مثل رنگ قرمز کاردینال، حالت متالیک طراحی داخلی و سیستم تهویه صندلی ها و سیستم صوتی و … که 7830 دلار قیمت داشتند به این رقم رسیده هست. هیچ یکی از این آپشن ها تاثیری بر کیفیت رانندگی و آزمایش ما نداشت.

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان

یکی دیگر از ماشین هاي تقریبا گرانقیمت حاضر در این مسابقه آئودی A6 3T کواترو هست. این ماشین در دو آزمون قبلی که با دیگر ماشین ها داشته است شکست نخورده و رتبه اول را کسب کرده هست. تغییرات کوچکی در مدل 2016 این ماشین اعمال شده است است که می توان به بکارگیری اپل کارپلی، سیستم وای فای داخلی، عوض کردن در سپر جلو و عقب اشاره کرد.

مدل 2017 این ماشین، با پکیجی رقابتی پا به میدان گذاشته هست؛ آیا که از سیستم تعلیق اسپورت و گشتاوری که نیروی خود را از محور عقب می گیرد و هفت اسب بخار قدرت اکثر نسبت به مدل S6 در موتور شش سیلندر خود« مجموعاً 340 اسب بخار» بهره میبرد و به طور کلی از نظر داخلی و خارجی بسیار متفاوت تر از مدل S6 طراحی شده است هست.

طراحی داخلی | فضای داخلی | در ماشین | مسابقه | کادیلاک | موتور | مرسدس | ماشین

گرچه مدل S6 را نیز می توانستیم در این آزمون ارزیابی کنیم آیا که قیمتی زیر 80 هزار دلار داشت ولی با دقت به موتور 8 سیلندر و قدرت موتور 450 اسب بخاری آن تصمیم گرفتیم تا از مدل A6 که شش سیلندر دارد، در آزمون بهره گیری کنیم.قیمت A6 حدود 72175 دلار برآورد شده است هست.

در این کلاس، هیچ تستی بدون حضور BMW سری 5 جذابیتی ندارد. BMW بار دیگر جهت سال 2017 نسل هفتم سری 5 ماشین هاي خود را با نام G30 و تحت نام عمومی 540i روانه بازار کرده هست؛این مدل در واقع آخرین مدل از ماشین هاي شش سیلندر BMW محسوب می شود که از توربوی تکی با قدرت 335 اسب بخار بهره می برند.

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان

قیمت پایه مدل 540i در میان دیگر رقبا در این گروه کمترین به حساب می آید آیا که رقم خرید این ماشین 57445 دلار اعلام شده است هست. ولی با افزودن بعضی پکیج ها به آن، قیمتش به 82610 دلار نیز می رسد.با بازطراحی که بر روی جگوار XF در سال قبل انجام شد، این ماشین خود را در نخستین مسابقه با دیگر رقبای هم رده خود میبیند.

نسل دوم XF ها، شباهت بسیاری به مدلهای پیشین این سری دارد ولی بدنه آلومینیومی محکم آن، این مدل را در میان دیگر رقبا متمایزتر می کند.گرچه با کمال تعجب باید گفت که این پوشش آلومینیومی به دربهای این ماشین بسط داده نشده است و درهای این مدل همچنان از فلز معمولی ساخته شده است اند.

موتور این ماشین از پیشرانه 3 لیتری سوپرشارژ شش سیلندر بهره میبرد که اصولا همان هشت سیلندر است ولی با دو پیستون کمتر!برای مبارزه بهتر در این رقابت، جگوار مدل XF S خود را روانه میدان نبرد کرده است که مدلی دو محوره محسوب می شود. در تریم S شاهد زیاد کردن قدرت موتور از 340 اسب بخار به 380 اسب بخار هستیم. قیمت پایه XF ي که ما آن را آزمون کردیم 77535 دلار بود.

در نهایت، شاهد آخرین ماشین حاضر در این مسابقه یعنی کادیلاک CTS V اسپورت هستیم. این ماشین یکی از برندگان مسابقه هاي ده خودروی برتر سال و قدرتمندترین ماشین حاضر در این مسابقه به شمار می رود آیا که قدرت موتور این ماشین، 420 اسب بخار با پیشرانه 3.6 لیتری و شش سیلندر هست. رانندگی با این ماشین بسیار تیز و چابک است و راننده قدرت مانور بسیاری دارد.

برای این که آپشن هاي این ماشین با دیگر خودروهای حاضر در مسابقه برابری کند، از تریم اختصاصی این ماشین که 71790 دلار قیمت داشت در این مسابقه بهره گیری شده است هست. که با تایرهای مشکی جالب و صندلی هاي سیاه کربنی شیک، قیمت نهایی این ماشین به 75885 دلار رسید.

با تجهیز این ماشین ها به آپشن هاي مورد نیاز، به بزرگراه اي در کالیفرنیا رفتیم تا آنها را در پیچ و خم هاي بزرگراه هاي کوهستانی آنحا نیز امتحان کنیم. بعد از چند روز آزمون و طی حدود 1000 مایل با این ماشین ها، نتایجی به دست آمد که در ادامه به آنها میپردازیم.

جگوار XF S AWD مدل 2017

اگر این مدل از جگوار تداعی کننده دژاوو هست، به علت آن است که ظاهر اخیر XF بسیار شبیه ظاهر قدیمی XF هست.

به طور غیرقابل انکاری، این جگوار بسیار بلند و کم عرض است که لوکسی خاصی را به طراحی خارجی این ماشین بخشیده هست.همین شاخصه ها، این مدل از جگوار را در رتبه هاي بالای رده بندی طراحی خارجی قرار میدهد.همین اتفاق در بخش طراحی خارجی این ماشین نیز میوفتد.

یک گیج 12.3 اینچی مجازی اخیر با صفحه لمسی 10.2 اینچی که بسیار سریعتر از مدلهای قبلی عمل میکند، در این ماشین تعبیه شده است هست.اما با این حال باید گفت که اصول پایه معماری و طراحی مدلهای قبلی XF بر این مدل برتری دارد و به نظر می رسد این ماشین قدیمی تر از مدلهای پیشین XF هست.

گرچه باید گفت این ماشین همچنان شور جوانی را در خود دارد. XF در پوسته خارجی خود تغییراتی ایجاد کرده است و نوعی نشاط و شخصیت اخیر را به ماشین خود بخشیده هست. فرمان این ماشین، علی رغم بهره گیری از تایرهای چندفصل، تحت فشار نیز بافایده کار می کند ولی در آزمون ترمز در توقف از سرعت 70 مایل بر ساعت بدترین نمایش را در این گروه داشت

اما مشکلی در حرکت در مسیر مستقیم نداشت. این مدل از جگوار نمایش خوبی در سواری و نظارت ماشین از خود نشان داد که حتی میتوان گفت از BMW نیز بهتر عمل کرد.

شاسی این ماشین در قسمت جلو در وهله اول به نظر کمی سفت می آمد ولی بعد از چند دقیقه سواری با آن، با ماشین سازگار می شد.حتی با بهره گیری از لایت اویستر و جت بلک در فضای داخلی این ماشین، لین طراحی عمده پرزرق و برق و مرغوب به نظر نمیرسد. مواد به کار رفته در طراحی داخلی این ماشین انقدر مرغوبیت ندارند

که جهت این مدل نزدیک 80 هزار دلار بپردازیم. یک فوم پنهان در بادگیرهای کناری ماشین تعبیه شده است که اگر با آگاهی قبلی از مکانش، آن را نبینید هرگز پی به وجود آن نمیبرید. ما در سواری با این ماشین هرگز احساس نکردیم که سوار بر یک ماشین سوپرشارژ 6 سیلندر هستیم. هنگامی که این ماشین را خاموش میکنیم

شاهد تکان کوچکی هستیم و صدای بیرونی متعادلی حدود 74 دسیبل در اتاق آن شنیده می شود.موتور 6 سیلندر این مدل از جگوار مثل دیگر 6 سیلندرهای موجود در بازار غران نیست ولی در عین حال هیچ شکایتی از قدرت آن نداریم آیا که قادر است ظرف 5 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد که با این رکورد تنها قادر به شکست دادن آئودی در این گروه هست.

جگوار با 6 امتیاز کمتر پشت سر BMW قرار میگیرد ولی این دو ماشین تفاوت هاي زیادی با هم ندارند. به طور کلی می توان گفت از ترکیب این دو ماشین شاید بتوان یک ماشین اسپورت سدان برنده تولید.

BMW 540i مدل 2017

رده چهارم

با تمامی این اوصاف، BMW همچنان یک شرکت پیشتاز در این کلاس محسوب میشود. اگر فردی به ما بگوید که یک موتور 12 سیلندر در این ماشین به کار گرفته شده است هست، حرف غیر قابل باوری محسوب نمی شود.در این گروه، موتور 6 سیلندر داخلی مدل 540i را میتوان برترین در این گروه دانست

چرا که روانی و عملکرد خاصی دارد که آن را با بقیه 6 سیلندرهای حاضر در این گروه متمایز می کند. تقریبا هیچ تفاوت محسوسی در لرزش این ماشین در هنگام توقف و یا با حرکت در دور موتور 6000 شاهد نبودیم. تا جایی که میتوان آن را با ماشین هاي بدون لرزش برقی مقایسه کرد

چرا که از نظر صدای درون اتاق نیز این ماشین با 68 دسی بل در حداکثر سرعت، همان عملکردی را از خود نشان میدهد که در ماشین برقی تسلا مدل S شاهد هستیم.

عبارات مهم : طراحی داخلی – فضای داخلی

از نظر تئوری شاید بتوان گفت که ضعیف ترین ماشین در این گروه محسوب می شود ولی با 8 دنده اتوماتیک و رکورد 4.7 ثانیه توانست مقام سوم را در میان ماشین هاي حاضر در این گروه در رسیدن به سرعت 60 مایل بر ساعت از خود به جای بگذارد و از لحاظ مصرف سوخت بهینه نیز توانست رتبه اول را با طی 22 مایل در هر گالن از آن خود کند.

طراحی داخلی BMW طوری است که هر فردی را متقاعد می کند که سوار بر یک ماشین 12 سیلندر شده است هست. بسیار نرم و با صندلی هایي پوشیده از چرم ناپا که بخشی از پکیج لوکس 1600 دلاری صندلی ها نیز محسوب میشود.

فاصله دو چرخ عقب و جلوی این ماشین، 117.1 اینچ است که بلند ترین فاصله دو تایر در این گروه به حساب می آید و همین امر باعث شده است تا فضای بسیار زیادی در قسمت سرنشینان عقب این ماشین به وجود آید که باعث جذب مشتریان زیادی به سمت این مدل شده است هست. دور فرمان اسپورت به کار رفته در این ماشین تنها نشانه از اسپورت بودن این ماشین در فضای داخلی آن بود.

بدون تردید بالاترین امتیاز لوک و شیک بودن را در این رقابت، BMW 540i می گیرد و این در حالی است که این مدل در اساس هاي تنظیم شاسی و تصویر العمل فرمان، به دیگر رقبا می بازد.حتی با دو پکیج اضافی جهت سواری بهتر با این ماشین از جمله تایرهای 19 اینچ تابستانی که 0.4 اینچ نیز ارتفاع این ماشین را کم کرده هست

و پکیج سواری پویا با حالت الکترومکانیکی که سطح ماشین را در پیچ ها متعادل نگه می دارد، ولی عملکردی که باید از شاسی این ماشین می دیدیم را شاهد نبودیم و عملکرد شاسی آن پایینتر از انتظار ارزیابی شد.

در ابتدای حرکت با این ماشین، فرمان آن عملکرد بدی نداشت ولی بعد از شروع حرکت تصویر العمل هاي چرخ فرمان کمتر شد که به نظر میرسد BMW در این اساس می بایست یک بازبینی اساسی داشته باشد.
به طور کلی، زمانی که این ماشین شتاب میگیرد، دیگر رقبای این ماشین در این گروه، عملکرد روان تری داشتند.

قسمتی از مسئله به این مورد بر می گردد که این ماشین در هنگام شتاب گرفتن، چرخهایش به طور کامل با زمین درگیر نمیشوند و در مقایسه با دیگر ماشین هاي حاضر در این گروه، یک نقطه ضعف محسوب می شود. به طور مثال، لاستیک هاي مورد بهره گیری در این مدل از BMW از تایرهای چندفصل مورد بهره گیری

در جگوار XF عملکرد ضعیف تری دارند. آرون رابینسون در این اساس در مورد 540i می گوید: این ماشین یک زامبی هست؛ بدون کوچکترین وقفه اي به حرکت خود ادامه می دهد. ولی در رانندگی با این ماشین لحظات خطرناک بیشتری را در مقایسه با دیگر ماشین هاي حاضر در این گروه تجربه می کنید و بعداً متوجه شدم که این مورد به واسطه فشار بیش از اندازه به تایرهای این ماشین هست.

به کسانی که دنبال رولزرویس گروه میباشند، پیشنهاد می کنیم که به دنبال ماشین دیگری در این گروه نگردند ولی جهت خریدارانی که سدان هاي اسپورت را می پسندند، باید بگوییم که سدان هاي اسپورت بهتری از 540i نیز در این گروه وجود دارد.

آئودی A6 3.0T competition مدل 2017

رتبه سوم

همانگونه که می دانید مدلهای پیشین این ماشین، یکی از ماشین هاي برتر سه سال قبل به شمار می رفت. A6 مدل 2017 کمی خاکستری تر از A6 نقره اي بود که ما سوار بر آن بودیم. قدرت موتور این مدل در مقایسه با مدل قبلی A6 که آن را آزمون کردیم، بین 30 تا 340 اسب بخار زیاد کردن پیدا کرده هست.

اما با وجود این زیاد کردن قدرت،A6 همچنان رتبه دوم قدرتمندترین ماشین این گروه را در اختیار دارد و ضعیف ترین عملکرد را در ثبت رکورد رسیدن به سرعت 60 مایل بر ساعت را از خود بر جای گذاشت که 5.2 ثانیه بود.

آن چه همه ي از آئودی انتظار داشتند و به علت آن مدلهای گوناگون آئودی را دوست دارند در این ماشین نیز دیده میشود: یک ماشین بی سرو صدا که به علت موتور بی صدا و دقیقش دقت هیچ کس را جلب نمی کند.

ارگونومی به کار رفته در این ماشین و راحتی سرنشینان در حد مطلوبی ارزیابی شد و چرخ فرمان نیز تا حدی سفت و محکم ارزیابی گردید. با بهره گیری از کنترلر MMI آئودی، قادر به انجام سریع بعضی امور سخت مثل هماهنگ کردن گوشی با ماشین، وارد کردن مقصد جهت بهره گیری از سیستم ناوبری ماشین خواهید بود.

اما از نظر طراحی داخلی این ماشین، میتوان گفت که هیچ فرقی با مدل 6 سال قبل خود ندارد و جایگاه مناسبی در این مسابقه نیز کسب نمیکند.نقاط برجسته اي که بر روی پروژکتور این ماشین طراحی شده است بودند، جلب دقت می کرد ولی به طور کلی میتوان گفت که طراحی داخلی آن راحتی خاصی جهت سرنشینان به ارمغان می آورد.

فرمان سبک این ماشین، تلاش جهت عوض کردن مسیرهای ناگهانی را راحت کرده هست. در قسمت اکیدپد، آئودی از یک پنل 0.93 گرمی نمونه با کادیلاک بهره گیری کرده است که برترین مورد در میان دیگر رقبا به شمار میرود. خوشبختانه با افزودن پکیج مسابقه اي به این ماشین، شاهد تاثیر منفی بر روی سواری با آن نبودیم. به طور کلی می توان گفت آئودی در این ماشین تعادل خوبی بین لوکسی و اسپورتی ماشین برقرار کرده هست.

در نهایت باید گفت که آئودی آن ماشینی که تحسین همگان را برانگیزد نبود ولی ایراد خاصی نیز از آن نمی توان گرفت و می توان آن را در زمره مدلهای میدپک قرار داد.

کادیلاک CTS V-Sport مدل 2017

رتبه دوم

در مورد این ماشین میتوان گفت که نه تنها با وزن 4025 پوندی، سبک ترین ماشین گروه به حساب می آید بلکه نمرات بالایی نیز در قسمت شاسی و قسمت هاي سرگرمی داخلی ماشین از کارشناسان دریافت کرده هست. جوزف کاپربلا در وصف این ماشین می گوید، این ماشین تنها ماشین این گروه است که می توانید به خوبی آن را نظارت نمایید.

کاپربلا درست می گوید آیا که در مقایسه با دیگر ماشین هاي حاضر در این رقابت، کادیلاک عکس بهتری از در اختیار بودن هر 4 چرخ به راننده می داد.

در حداکثر دور موتور این کادیلاک شش سیلندر شاهد بلندترین صدای موتور در میان رقبا با 84 دسیبل هستیم؛ این در حالی است که در سرعت 70 مایل بر ساعت شاهد 66 دسیبل صدا در اتاق ماشین هستیم که باز هم رکورد بدی به حساب می آید و بالاترین صدا در میان دیگر رقبای حاضر در این گروه هست.

روحی که در این مدل کادیلاک وجود دارد، یادآور مدل لوتوس است و کیفیت ساختی که در این ماشین می بینیم طوری است که انگار در منزل خود نشسته ایم.

نکته اي که در روز اول آزمون این ماشین دقت ما را به خود جلب کرد این بود که گیره نگهدارنده ستون سوم این ماشین به شکل عجیبی کشیده شده است و به طور آویزان قرار دارد. در روز دوم، نیز شاهد این بودیم که در قسمت منتها الیه بالای درب راننده و در جایی که جوش درب قرار دارد، تماس کوچکی با قسمت درب عقب وجود دارد

و در فضای داخلی ماشین نیز شاهد صدای خرخر کمی از درب جلو سمت راست این ماشین بودیم که در جگوار و مرسدس شاهد صدای بیشتری در این مورد بودیم.

در مقایسه با دیگر رقبا میتوان گفت فضای داخلی سرنشینان عقب کادیلاک کمتر از بقیه است و مورد دیگری که شاهد آن بودیم، این است که سیستم سرگرمی موسوم به CUE در این ماشین از جذابیت کمتری در مقایسه با دیگر رقبا برخوردار بود. در قسمت مصرف سوخت بهینه شاهد عملکرد نامناسبی

در این ماشین بودیم آیا که با طی مسافت 18 مایل در هر گالن حتی 4 واحد از BMW نیز ضعیفتر عمل کرده هست. ولی شتاب و دیگر موارد قابل قبول این ماشین، حس خوبی از رانندگی را به فرد میدهد و تعداد زیادی از این ضعف ها را پوشش می دهد.با این وجود باید اذعان کرد که این ماشین کاملترین ماشین این گروه نیست ولی بر طبق نظر هیئت کارشناسی از سواری با این کادیلاک حس لذتبخشی به فرد دست می دهد.

مرسدس AMG E43 4Matic مدل 2017

رتبه اول

این ماشین پر از آپشن هاي گوناگون هست، این ماشین گران ترین ماشین حاضر در این گروه بود به طوری که قیمت ماشین تستی که در اختیار ما قرار داده شد حدود 91175 دلار برآورد شد که با این پول می توان یک کادیلاک CTS-V با قدرت 640 اسب بخار خرید. در امتیازگیری، مرسدس امتیازاتی را جهت قیمت بالایش از دست می دهد

اما در تعداد زیادی از موارد از دیگر رقبا بهتر عمل کرده هست. ماشین تستی که ما با آن در بزرگراه ها سواری کردیم از پکیج 7830 دلاری بهره گیری کردیم که تاثیری در عملکرد ذاتی این ماشین نبود.

یکی از آپشن هاي استثنایی این ماشین، پکیج آکوستیک 1100 دلاری صوتی این ماشین بود که صدای سیستم صوتی این ماشین را به شکل شگفت انگیزی زیاد کردن می داد. حدس می زنیم که صدای اتاق 63 دسیبل در سرعت 70 مایل بر ساعت این ماشین، نیز از همین پکیج آکوستیک بهره گیری می کند.

در طی مسیرهای بین ایالتی هیچ صدای باد یا بزرگراه اي را در داخل اتاق ندیدیم. در سرعت 100 مایل بر ساعت نیز این ماشین تقریبا بی صدا حرکت می کرد آیا که صدای داخل اتاق 71 دسیبل بود. از نظر ساختار شاسی و محکمی آن، مرسدس بعضی تغییرات را در خود ایجاد کرده که این ماشین را در کلاس خود یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار میدهد.

سکوت در این ماشین حرف اول را می زند؛ مرسدس برنده بی چون و چرای این مسابقه محسوب میشود. با دقت به بهره گیری از دو محور در این ماشین، شاهد رکورد 4.2 ثانیه جهت رسیدن به سرعت 60 مایل بر ساعت در این ماشین بودیم که برترین رکورد در این گروه محسوب میشود.

به نظر میرسد کمپانی AMG در تولید ماشین هاي اسپورت از فرمان هاي سنگین بهره گیری میکند؛ در مدل E43 نیز همین رویه دیدن شد و حتی به بهره گیری از فشار و قدرت بیشتری جهت هدایت این ماشین نیاز است گرچه تصویر العمل فرمان نسبت به تایرها مناسب ارزیابی شد. در قسمت چرخها نیز از تایرهای 19 اینچ استاندارد

در این ماشین بهره گیری شده است است و تایرهای 20 اینچی نیز به طور آپشن قرار داده شده است هست. اسکیدپد 0.92 گرمی به کار رفته در این ماشین، در پشت سر ماشین هاي آئودی و کادیلاک قرار میگیرد.

 به گزارش پارس ناز جایگاه صندلی E43 بسیار راحت بود به طوری که تمام رقبا را در این گروه شکست می دهد آیا که در پیچ ها نیز سرنشینان اذیت نمیشوند. این ماشین نیز مثل رقبای دیگرش در این گروه از گیج نظارت دیجیتالی در جلوی راننده بهره گیری میکنند. از نظر صفحه نمایش و گرافیک واضح ترین و برترین صفحه را در میان دیگر رقبا در این ماشین دیدیم.

این ماشین از نظر طراحی لوکس و اسپورت نیز فاتح مطلق این مسابقه هست. به طور کلی سواری با این ماشین نرم و روان نیز بسیار لذتبخش است و از ان بعنوان یک سدان لوکس قرن بیست و یکمی یاد می شود که گرچه در بعضی از موارد هنوز از آپشن هاي قدیمی بهره گیری میکند.

واژه های کلیدی: طراحی داخلی | فضای داخلی | در ماشین | مسابقه | کادیلاک | موتور | مرسدس | ماشین | طراحی | سواری | آئودی

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان

معرفی برترین خودروهای سوپرسدان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *