خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیام کارلوس کی روش جهت منصوریان

کارلوس کی روش از امید نورافکن جهت حضور در تیم ملی دعوت کرده است و این در حالی است که منصوریان از بازی این بازیکن راضی نیست.

پیام کارلوس کی روش جهت منصوریان

کارلوس کی روش از امید نورافکن جهت حضور در تیم ملی دعوت کرده است و این در حالی است که منصوریان از بازی این بازیکن راضی نیست.

دعوت امید نورافکن به تیم ملی

یکی از دعوت شدگان از استقلال به تیم ملی امیدنورافکن است که در هفته های اخیر علیرضا منصوریان نشان داده بود از عملکرد او در ترکیب استقلال راضی نبوده است.

نورافکن که فصل گذشته یکی از مهره های کلیدی استقلال منصوریان بود در 5 هفته آغازین لیگ هفدهم اوضاع متفاوتی نسبت به فصل قبل در ترکیب آبی پوشان داشت.

منصوریان بعد از آنکه از عملکرد نورافکن در دیدار برابر استقلال خوزستان راضی نبود او را دقیقه 64 از زمین بیرون کشیده بود. هفته بعد نورافکن برابر تراکتور در ترکیب استقلال قرار داده شد ولی باز هم منصوریان از عملکرد او رضایت نداشت و در نهایت او را در دیدار هفته چهارم برابر سایپا نیمکت نشین کرد و از مجتبی جباری در ترکیب تیمش استفاده کرد.

پیام کارلوس کی روش جهت منصوریان

در دیدار گذشته برابر پدیده منصوریان دوباره از نورافکن از ترکیب تیمش استفاده کرد ولی این بار نیز او را دقیقه 56 بیرون کشید در شرایطی رفتارش کنار زمین مشخص بود به هیچ عنوان از نورافکن رضایت نداشته هست. نورافکن در همین 5 هفته آغازین لیگ هفدهم بیش از لیگ شانزدهم از ترکیب استقلال بیرون کشیده شد و در کمترین وقت ممکن جهت استقلال به میدان رفت ولی با این حال جهت نخستین بار از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد تا مشخص شود بر خلاف منصوریان سرمربی تیم ملی طور دیگری نورافکن را بررسی کرده و او را در حد حضور در تیم ملی دیده است.

رفتار منصوریان در قبال دیگر هافبک دفاعی استقلال روزبه چشمی در این هفته ها کاملا متفاوت بود و او در هر دیدار استقلال 90 دقیقه در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت. شاید تصور می شد در نهایت او تنها به تیم ملی دعوت شود ولی کی روش نورافکن را هم به تیم ملی دعوت کرد تا خبر مهمی به سرمربی استقلال دهد و مشخص شود نگرش او نسبت به نورافکن کاملا متفاوت با منصوریان بوده است.

عبارات مهم : علیرضا منصوریان – سرمربی تیم ملی
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: علیرضا منصوریان | سرمربی تیم ملی | کارلوس کی روش | استقلال | استفاده | منصوریان | سرمربی | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *