خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیام صادقیان بازیکن پرحاشیه ولی پشیمان!

پیام صادقیان بازیکن پرحاشیه فوتبال که می توانست یک ستاره باشد حالا در آرزوی بازگشت به پرسپولیس می باشد.

پیام صادقیان بازیکن پرحاشیه ولی پشیمان!

پیام صادقیان بازیکن پرحاشیه فوتبال که می توانست یک ستاره باشد حالا در آرزوی بازگشت به پرسپولیس می باشد.

پیام صادقیان به پرسپولیس بازمی گردد؟

از روزهای نهایی لیگ برتر چهاردهم بیش از دو سال می‌گذرد ولی انگار همین دیروز بود كه خبر صادقیان در ورزشگاه تختی پایتخت کشور عزیزمان ایران به جای آن كه كنار سرخپوشان داخل زمین باشد، در پاركینگ ورزشگاه برابر عكاس و خبرنگار خبرورزشی ایستاد و گفت: «همین الان به شما می‌گویم، خبر صادقیان از رفتن از پرسپولیس ضرر نمی‌كند، دو هفته دیگر با یك تیم در اروپا قرارداد می‌بندم كه باورش جهت همه سخت است!»

از تیمی در اروپا كه خبر می‌خواست دو هفته بعد از جنجال روی نیمكت پرسپولیس (همان جنجالی كه منجر شد كریم باقری سرش فریاد بكشد و برانكو در حمایت از كریم، خبر را از تیم كنار بگذارد) به آن ملحق شود، تا تیمی به نام ماشین‌سازی در تبریز، كیلومترها و كیفیت‌ها (!) فاصله بود ولی خبر با همان سرعتی كه مسیر پیشرفت را طی كرد، در بزرگراه سقوط پیش رفت و از پرسپولیس و تیم ملی به نفت، صبا و در نهایت ماشین‌سازی تبریز رسید و حالا می‌كوشد به هر طریقی شده است به پرسپولیس برگردد.

پیام نمونه یك استعداد تلف ‌شده در فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. استعدادی كه اگر درست هدایت می‌شد، حالا علی كریمی نه ولی لااقل یك محسن مسلمان یا سروش رفیعی دیگر به فوتبال ما می‌داد.

پیام صادقیان بازیکن پرحاشیه ولی پشیمان!

پیام صادقیان در ذوب‌آهن یك پدیده ناب بود، یك كشف دلپذیر، یك شگفتی لذت‌بخش… بازیكنی كه با خلاقیت باورنكردنی، استارت‌های انفجاری و پاس‌های ناگهانی، هر حریفی را به شكست نزدیك می‌كرد! ولی حالا آن كه به شكست نزدیك شده، خودش است.

همان‌طور كه در رشد این پدیده خیلی‌ها نقش داشتند، در افول ستاره او هم خیلی‌ها نقش بازی كردند. از آنها كه این بره را در گله پر از گرگ پایتخت کشور عزیزمان ایران رها كردند تا آنها كه از فوتبال به سمت اتل، متل، تتل، هُلش دادند و البته خودش كه به قول شاعر؛ «با هر كه می‌شد، هرچه می‌شد را امتحان كرد!»

پیام صادقیان می‌توانست از پرسپولیس به اروپا برود ولی انتخاب‌های غلط، اشتباه پشت اشتباه، او را ابتدا از پرسپولیس به نفت، سپس از نفت به صبا و در نهایت از صبا به ماشین‌سازی فرستاد و حالا خبر دست و پا می‌زند كه به پرسپولیس برگردد.

نزدیكان باشگاه پرسپولیس می‌گویند صادقیان واسطه فرستاده و اعلام آمادگی كرده بدون هیچ شرط و شروطی با پرسپولیس قرارداد بلندمدت ببندد. او حتی به برانكو هم پیغام داده یك وقت دیگر به او بدهد و گفته حتی اگر یك فصل كامل روی نیمكت بماند، اعتراض نمی‌كند ولی فعلاً تمام واكنش‌ها به درخواست صادقیان منفی بوده است.

آخرین تیر تركش پیام، آقاكریم هست. همان كه دو سال پیش هنگامی که به او گفت: «نیشت را ببند و بشین روی نیمكت» اگر خبر به جای چشم گفتن، به او نمی‌گفت: «من كه كاری نكردم آقاكریم، آیا گیر می‌دی؟ همه خندیدن!» الان شاید هنوز در پرسپولیس بازی می‌كرد.

می‌گویند صادقیان امیدوار است با پادرمیانی كریم باقری، از سوی کلوب و برانكو مورد عفو قرار بگیرد و به پرسپولیس برگردد.

فعلاً تمام راه‌ها به روی خبر بسته هست. آیا جهت او در این ناامیدی مطلق كه برانكو می‌گوید حتی اگر سروش رفیعی هم برود، جایی جهت صادقیان ندارد، روزنه امید پیدا می‌شود؟!

فعلاً پاسخ منفی است و خبر گرفتار هجوم بی‌رحم بن‌بست‌هاست.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: پیام صادقیان | سروش رفیعی | پرسپولیس | فوتبال | قرارداد | ماشین | ایران | اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *