خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پشیمانی ورزشکار مشهور کشور از حضور در مسابقه های خشن و فوت آور MMA

جواد محجوب کاپیتان تیم ملی جودو تصمیم نهایی خود را گرفت و MMA را به این رشته المپیکی ترجیح داد.

پشیمانی ورزشکار مشهور کشور از حضور در مسابقه های خشن و فوت آور MMA

جواد محجوب کاپیتان تیم ملی جودو تصمیم نهایی خود را گرفت و MMA را به این رشته المپیکی ترجیح داد.

جواد محجوب در مسابقه های MMA ؟

جواد محجوب، قهرمان سابق جودوی آسیا که هر لحظه و در همه حال به پرسشها متفاوت معترض بود و علاقه شدیدی به ایجاد حواشی داشت، آخر تصمیم به جدایی از این رشته المپیکی گرفت تا آینده ورزشی خود را در رشته MMA (هنرهای رزمی ترکیبی) دنبال کند.

این ورزشکار پرحاشیه از مدت‌ها قبل جهت حضور در MMA کارهایش را انجام داد و حتی با امیر علی‌اکبری هم مشورت کرد تا با یک مربی اختصاصی در این زمینه تمرین کند.

پشیمانی ورزشکار مشهور کشور از حضور در مسابقه های خشن و فوت آور MMA

کاری به اینکه محجوب در رشته تازه خود موفق می‌شود یا خیر نداریم ولی توصیه حائز اهمیت این است که آیا او نمی‌خواست کسی از عوض کردن چندباره رشته ورزشی‌اش مطلع شود؟ آیا بهتر نبود محجوب به صراحت اعلام می‌کرد قصد حضور در رقابت‌های MMA را دارد تا دیگر کادر فنی و مسئولان فدراسیون جودو روی او حساب باز نمی‌کردند؟

عبارات مهم : کاپیتان تیم ملی – ورزشکار
کمی به عقب برگردیم؛ زمانی که خبرنگار میزان، از تمرینات MMA محجوب با خبر شد و در تماسی با کاپیتان سابق تیم ملی جودو از آخرین شرایط او پرسش پرسید. اینکه محجوب چه صحبت‌هایی با خبرنگار ما انجام داد و نخواست در مصاحبه‌اش کار شود به رسم امانت پیش ما می‌ماند ولی آیا او اصرار داشت که خبر حضورش در MMA شایعه است؟ حالا که او جهت حضور در این رقابت‌ها از کشور عزیزمان ایران رفته و همه خبر جدایی‌اش از جودو را می‌دانند چه جوابی جهت این عنوان دارد؟

شکی نیست که ما هم مانند تمام مردم کشور عزیزمان ایران جهت قهرمان سابق جودوی آسیا در رشته جدیدش آرزوی موفقیت داریم ولی حقیقت این است که محجوب تمام پل‌های پشت سر خود را جهت بازگشت به جودو خراب کرد و اگر در MMA موفق نشود، دیگر راهی جهت بازگشت به تاتامی ندارد.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو که همواره در رنکینگ جهانی جزو ۱۰ نفر برتر وزن ۱۰۰- کیلوگرم بود، حالا در رده ۶۲ دنیا واقع شده است است و بی‌تردید هر روز که از دنیای جودو دور باشد، در این رنکینگ کم کردن خواهد کرد.

حیف این مهره ارزشمند جودو که به عقیده خیلی‌ها تکنیکی‌ترین جودوکار کشور در نسل تازه بود خیلی سریعتر از حد تصور از این رشته المپیکی کنار رفت، حیف که با این شاخه به آن شاخه کردن آخر با جودو قهر کرد و صد حیف که دیگر در اردوهای تیم ملی جایی جهت کاپیتان جودو نیست.

در آخر بد نیست یادی کنیم از صحبت جنجالی «چیرو»، سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی جودو که در خصوص عالی ترین مهره آن روزهای جودوی کشور عزیزمان ایران گفت: «ورزشکار مانند لیمویی است که هنگامی که عصاره‌اش تمام می‌شود دیگر کارایی ندارد.»

این جمله سرمربی سابق تیم ملی جودو ناخواسته ما را یاد اوضاع این روزهای جواد محجوب می‌اندازد!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mizanonline.ir


واژه های کلیدی: کاپیتان تیم ملی | ورزشکار | خبرنگار | قهرمان | ورزشکار | ایران | سرمربی | بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *