خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واکنش قاطع و خاص برانکو به احتمال جدایی بیرانوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره با فدراسیون کرواسی جهت سرمربیگری تیم ملی کشورش را رد کرد.

واکنش قاطع و خاص برانکو به احتمال جدایی بیرانوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره با فدراسیون کرواسی جهت سرمربیگری تیم ملی کشورش را رد کرد.

صحبت های برانکو بعد از بازگشت به ایران

برانکو ایوانکوویچ در آخر دیدار دوستانه تیمش برابر شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران گفت: صبح یک جلسه تمرین داشتیم و الان هم بازی دوستانه انجام دادیم که به نظر من عالی ترین تمرین بود. در کل اعتقاد دارم بازی، عالی ترین تمرین است و بازیکنان ما امروز خیلی خوب تمرکزشان را حقفظ کرده و بازی خوبی ارائه دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از استعفای علی اکبر طاهری خبر دارد یا نه؟ یادآور شد: من این خبر را امروز شنیدم و اطلاعاتم در حدی است که از رسانه ها دریافت کرده ام. تنها چیزی که می دانم این است که طاهری خیلی گرفتار پرسشها کلوب بوده و به جرات می گویم برابر همه این پرسشها تنها هست. با این حال طاهری نهایت تلاش خود را انجام داده و اینکه می گویید استعفا داده هست، باید دید این خبر رسمی است یا نه.

واکنش قاطع و خاص برانکو به احتمال جدایی بیرانوند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا اخیرا صحبتی با طاهری داشته یا نه؟ اضافه کرد: من امروز به کشور عزیزمان ایران برگشتم و طاهری هم راهی کربلا شده است است به این خاطر فرصتی جهت صحبت با او را نداشتم و فقط بعد از بازی با سایپا با هم صحبت کردیم.

برانکو راجع به اینکه آیا رفتن طاهری از پرسپولیس تاثیری در ماندن یا رفتن او از پرسپولیس خواهد داشت یا نه؟ تصریح کرد: نه، من این طور فکر نمی کنم آیا که آینده کلوب از همه چیز مهمتر است ولی مسئله ای که واقعیت دارد این است که من و طاهری 3 سال که کنار هم در پرسپولیس کار می کنیم و در این مدت نتیجه های درخشانی کسب کرده ایم. کلوب هم از هر لحاظ پیشرفت داشته و این نشان می دهد همکاری ما چقدر خوب بوده هست. با وجود اینکه پرسشها زیادی پیش روی کلوب بوده و است و من و طاهری از آن آگاهی داریم.

وی در مورد آخرین اوضاع بیرانوند و در تصویر العمل به این مسئله که او اعلام کرده از جایگاهش در پرسپولیس اطمینان خاطر دارد، گفت: چه کسی گفته او آن قدر مطمئن است؟ من با بیرانوند صحبت کردم. او گفته جایی نمی روم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «بیرانوند بعد از بازی با سایپا اعلام کرد به سربازی خواهد رفت، بعد چطور به او گفته که در پرسپولیس می ماند؟!»، تصریح کرد: دست هست، هنگامی که بیرانوند از اردوی تیم ملی برگشت با او صحبت می کنم. بیرانوند به من گفت نمی روم، ولی او اگر مجبور است باید برود. من با او صحبت کردم و گفت می مانم، نگفت نمی مانم. من چیزی که او گفت را به شما (خبرنگاران) می گویم. بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و تا جایی که بتوانیم از او استفاده می کنیم. اصلاً هیچ بازیکنی مهم تر از کلوب نیست. او اگر بخواهد سربازی برود، می رود. فکر می کنید ستون ورزشگاه پایین می آید اگر بیرانوند برود؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره با فدراسیون کرواسی جهت سرمربیگری تیم ملی کشورش را رد کرد.

برانکو در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگاری که از او پرسید: «آیا سفر اخیرتان به کرواسی ربطی به مذاکره جهت تصدی سرمربیگری تیم ملی این کشور داشت؟»، فقط به یک کلمه اکتفا کرد و گفت: خیر.

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ – علی اکبر طاهری
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tasnimnews.com

واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | علی اکبر طاهری | سرمربی تیم | پرسپولیس | بیرانوند | کرواسی | سربازی | سرمربی | برانکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *