خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نظر سیدحسین حسینی راجع به شماره یک استقلال

سیدحسین حسینی راجع به اینکه آیا باید او را شماره یک استقلال خواند و همچنین دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شماره یک که مهدی رحمتی هست. خوشحالم

نظر سیدحسین حسینی راجع به شماره یک استقلال

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شماره یک تیم ما سیدمهدی رحمتی است.

صحبت های تازه سیدحسین حسینی

سیدحسین حسینی راجع به اینکه آیا باید او را شماره یک استقلال خواند و همچنین دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شماره یک که مهدی رحمتی هست. خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و زیر نظر کارلوس کی روش تمرین کردم. این دو روزی که در اردوی تیم ملی بودم تجربه خوبی را به دست آوردم و توانستم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

حسینی در پاسخ به این سئوال که کی روش را چطور ارزیابی می کنید، تصریح کرد: او یک سرمربی بزرگ است و تا هنگامی که با او کار نکنید نمی دانید از چه تجربه بالایی برخوردار هست. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبم مجددا به تیم ملی دعوت شوم.

نظر سیدحسین حسینی راجع به شماره یک استقلال

دروازه بان استقلال در خصوص حمایت تماشاگران و ثابت شدنش در ترکیب استقلال هم گفت: از تمام هواداران تقدیر می کنم. حتی در روزهایی که بازی نمی کردم آنها از من حمایت می کردند و انرژی مثبتی به من می دادند. آنقدر این حمایت ادامه داشت تا از لحاظ معنوی و روانی به شرایط ایده آل رسیدم و در حال حاضر چند بازی است که درون دروازه استقلال قرار گرفته ام. امیدوارم این روند خوب بودن را با حمایت هواداران ادامه دهم.

وی راجع به ارزیابی اش از عملکرد وینفرد شفر سرمربی تازه استقلال خاطرنشان کرد: شفر مربی بزرگی هست. زمانی که او به استقلال آمد ما اعتماد به نفس مورد نیاز را نداشتیم ولی او در این مدت کوتاه آنقدر روی این مساله کار کرد تا بازیکنان اعتماد به نفس پیدا کردند. الان استقلال بازی های خوبی از خود ارائه می دهد و امیدوارم در ادامه لیگ هم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شد قصد جدایی از استقلال را دارید، گفت: قصد داشتم به علت بازی نکردن از استقلال جدا شوم و حتی می خواستم با یک تیم در نیم فصل به توافق برسم ولی با حمایت هواداران، تلاش خود را زیاد کردم و توانستم به ترکیب مهم برسم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا علیرضا منصوریان نتوانست در این تیم موفق باشد، گفت: قبل از هر چیز باید از سرمربی سابقم تقدیر کنم. او تلاش زیادی جهت موفقیت من کرد. علیرضا منصوریان این آخرهای تمام تلاش خود را جهت پیروزی های استقلال انجام داد ولی متاسفانه همه چیز دست به دست هم داده بود تا این سرمربی نتیجه خوبی نگیرند.

سیدحسین حسینی راجع به اینکه آیا باید او را شماره یک استقلال خواند و همچنین دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران، گفت: شماره یک که مهدی رحمتی هست. خوشحالم

وی در آخر و در پاسخ به این پرسش که نشانه ورزشی ات جهت آینده چیست، گفت: دوست دارم در تیم ملی به عنوان دروازه بان شماره یک حضور داشته باشم و با بازی های خوبی که انجام می دهم لژیونر هم شوم.

عبارات مهم : تیم ملی فوتبال ایران – علیرضا منصوریان
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

واژه های کلیدی: تیم ملی فوتبال ایران | علیرضا منصوریان | اعتماد به نفس | دروازه بان | هواداران | استقلال | هواداران | شماره | ایران | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *