خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واکنش سرمربی سوئد به حضور سامان قدوس در تیم ملی ایران

سامان قدوس مهاجم ایرانی الاصلی است که در سوئد زندگی می کند و میل به خود جهت حضور در تیم ملی را اعلام کرده است.

واکنش سرمربی سوئد به حضور سامان قدوس در تیم ملی ایران

سامان قدوس مهاجم ایرانی الاصلی است که در سوئد زندگی می کند و میل به خود جهت حضور در تیم ملی را اعلام کرده است.

سامان قدوس به تیم ملی ایرانی می آید؟

سامان قدوس، مهاجم ایرانی‌الاصل اوسترشوند سوئد، اعلام کرده که قصد دارد جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران بازی کند و یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد مدعی شد که تصمیم‌گیری در این زمینه، تماما به بازیکن بستگی دارد.

قدوس هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود که به حضور در تیم ملی کشور عزیزمان ایران و بازی کردن جهت این تیم فکر می‌کند. او که پدر و مادرش در کشور عزیزمان ایران به دنیا آمده اند، متوجه شده است که می‌تواند ملیت ایرانی اختیار کند و بدهید ترتیب در صورت حضور در تیم ملی ایران، شانس زیادی جهت بازی کردن در تیم ملی دارد.
او در این رابطه گفته بود:” آنها (تیم ملی ایران) هر چه سریعتر نظر نهایی من را در این رابطه می‌خواهند. مشخص است که با وجود صعودشان به جام جهانی، جهت من گزینه جذابی خواهند بود.”

عبارات مهم : سرمربی تیم ملی – تیم ملی ایران

وقتی اندرسون فهرست تیم ملی سوئد را جهت بازی های مقدماتی جام جهانی گزینش می‌کرد، خبری از قدوس جهت تقابل با بلغارستان و بلاروس نبود که همین موضوع، سوالات بسیاری را جهت فوتبال دوستان سوئدی به وجود آورد.
اندرسون در این رابطه گفت:” او در ژانویه به همراه چند بازیکن دیگر کنار ما بود. البته او فاصله زیادی با حضور در تیم ملی ندارد ولی نمی‌توان به بازیکنی که اینطور در دو راهی قرار گرفته، قولی داد. نمی‌توانم قولی به او بدهم. اینکه چون تو کشور عزیزمان ایران را گزینش نکردی، دیر یا سریع تو را به تیم ملی می‌برم. این مباحث خیلی به بازیکنان بستگی دارد، بسته به دیدگاهشان که ببینند عالی ترین تصمیم برایشان چیست.”

در آن مصاحبه، قدوس، شانس حضورش در تیم ملی کشور عزیزمان ایران را 50 درصد دانسته بود. او گفته بود:” من هر لحظه عاشق سوئد خواهم بود. من اینجا بزرگ شدم. افتخار بزرگی است که جهت سوئد بازی کنید، همانطور که در تور ژانویه تیم ملی حضور داشتم ولی خانواده من اهل کشور عزیزمان ایران هستند. خون ایرانی در بدن من است و من عاشق ایرانم.”

قدوس در دو بازی دوستانه جهت تیم ملی سوئد برابر ساحل عاج و اسلواکی به میدان رفت و موفق شد در پیروزی 6-0 برابر اسلواکی، زشت یکی از گل‌ها باشد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: varzesh3.com


واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | تیم ملی ایران | مهاجم ایرانی | جام جهانی | جام جهانی | اسلواکی | بازیکنان | ژانویه | بازیکن | ایرانی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *