خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واقعیت های پنهان در مورد سروش رفیعی و پرسپولیس

محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس می‌گوید: «من با رفیعی حرف زدم و قرار شد طی یکی، دو روز آینده ما او را ببینم و صحبت کنیم.

واقعیت های پنهان در مورد سروش رفیعی و پرسپولیس

گفته می شود سروش رفیعی شاید به پرسپولیس برگردد و با این تیم قرارداد امضا کند!

پایان ماجرای سروش رفیعی و الخور قطر؟

محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «من با رفیعی حرف زدم و قرار شد طی یکی، دو روز آینده ما او را ببینم و صحبت کنیم. حرف‌هایی مطرح شده است که فکر می‌کنم امیدی جهت بازگشت رفیعی وجود داشته باشد.»

خاطرتان باشد چند روز قبل هم «حمدوسمال» مدیر کلوب الخور قطر اعلام کرد هنوز هیچ قراردادی با سروش رفیعی امضا نشده و مادیسون برزیلی تنها لژیونر آنهاست! اگر شما هم کنجکاوید که بدانید بالاخره جهت شماره ۷ پرسپولیس چه اتفاقاتی افتاده است تا انتهای این گزارش ما را همراهی کنید.

واقعیت های پنهان در مورد سروش رفیعی و پرسپولیس

اختلاف بر سر مبلغ قرارداد

شنیدیم کلوب الخور مبلغ ۴۶۰ هزار دلار را ابتدا پیشنهاد داده که مورد پذیرش سروش و مدیربرنامه‌هایش قرار نگرفت. در ادامه کلوب قطری مبلغ پیشنهادی را ۱۴۰ هزار دلار دیگر زیاد کردن داده و به ۶۰۰ هزار دلار رساند که بازهم شماره ۷ نپذیرفت. سروش رفیعی خواستار ۸۰۰ هزار دلار شده است ولی کلوب قطری زیربار نرفته هست. از قرار معلوم این مذاکرات به نتیجه نرسید و سروش هم بدون امضای قرارداد به شیراز برگشت.

تماس ترکاشوند با سروش

ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس هنگامی که متوجه شد سروش رفیعی بدون عقد قرارداد به کشور عزیزمان ایران بازگشته با او تماس گرفت. شماره ۷ پرسپولیس هم آنچه بین او و کلوب الخور گذشته را تلفنی بیان کرد و در پاسخ به درخواست ترکاشوند جهت مذاکره حضوری گفت که اول تیر به پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌آید! البته معاون اقتصادی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خواستار آن شد که این جلسه سریعتر برگزار شود.

محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس می‌گوید: «من با رفیعی حرف زدم و قرار شد طی یکی، دو روز آینده ما او را ببینم و صحبت کنیم.

برانکو هم OK داد

یکی از نگرانی‌های مسئولان کلوب پرسپولیس مخالفت احتمالی برانکو با بازگشت سروش رفیعی بود. مرد کروات دیروز صبح به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگشت و در گفت‌وگو با دست‌اندرکاران کلوب پرسپولیس خواهان مذاکره با سروش رفیعی شد. شنیدیم برانکو به طاهری و ترکاشوند اطلاع داده که اگر سروش را برگرداندید آن وقت می‌توانید قید بشاررسن را بزنید!»
این هافبک طراح عراقی چندصد هزار دلار می‌خواهد در حالی که سروش رفیعی کارآیی بیشتری دارد و بالطبع سرمربی پرسپولیس بدش نمی‌آید بار دیگر با شماره ۷ کار کند.

ماجرای سروش با رضاییان تفاوت می‌کند!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برانکو اعتقا دارد سروش رفیعی بازیکن آزاد بوده و شرایط او با سال گذشته رامین رضاییان تفاوت می‌کند.
مرد کروات کوچک‌ترین دلخوری از سروش رفیعی ندارد چون او به عنوان بازیکن آزاد می‌توانسته با هر باشگاهی مذاکره کند. ولی رامین رضاییان در نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته جواب تلفن برانکو و سایر مسئولان کلوب پرسپولیس را نداد و همین اقدام باعث دلخوری شدید مرد کروات و حتی اخراج مدافع راست ملی‌پوش شد.

چراغ سبز جهت وصول طلب؟!

سروش رفیعی هم مثل اغلب بازیکنان پرسپولیس چند درصد از مبلغ قراردادش به همراه پاداش قهرمانی را از کلوب طلب دارد. برخی‌ها معتقدند این بازیکن با قطری‌ها به توافق رسیده است ولی به مسئولان کلوب پرسپولیس چراغ سبز نشان داده که مطالبات فصل گذشته خود را وصول کند!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


واقعیت های پنهان در مورد سروش رفیعی و پرسپولیس

واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | رامین رضاییان | سروش رفیعی | پرسپولیس | بازیکنان | بازیکن | مسئولان | قرارداد | رضاییان | بازگشته | کروات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *