خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فحاشی ولاسکو به بازیکنان والیبال ایران, نکات باورنکردنی از واکنش‌ها سرمربی سابق ایران

اتفاقات بازی کشور عزیزمان ایران و آرژانتین بسیار ادامه‌دار و پرتنش شد ولی اتفاقات از روزهای قبل پایه‌ریزی شده است بود و ولاسکو حساب شده است قصد تخریب روحیه بازیکنان کشور عزیزمان ایران را داشت.

فحاشی ولاسکو به بازیکنان والیبال ایران, نکات باورنکردنی از واکنش‌ها سرمربی سابق ایران

اتفاقات بازی کشور عزیزمان ایران و آرژانتین بسیار ادامه‌دار و پرتنش شد ولی اتفاقات از روزهای قبل پایه‌ریزی شده است بود و ولاسکو حساب شده است قصد تخریب روحیه بازیکنان کشور عزیزمان ایران را داشت.

برنامه های ولاسکو جهت تخریب روحیه بازیکنان والیبال ایران

والیبال کشور عزیزمان ایران در دیدار برابر آرژانتین یکی از مهیج ترین و به یاد ماندنی ترین بازی های خود را در لیگ جهانی به نمایش گذاشت، جایی که در دو ست اول توانست برنده بازی باشد ولی ست های سوم و چهارم حریف برنده میدان بود. یک 15 امتیاز حساس وظیفه برنده را مشخص می کرد که تیم ایگور کولاکویچ برنده آن ست و کل بازی بود. با این همه اتفاقات مهیج و پر استرس این بازی مانند هر لحظه تنش های خاص خودش را داشت آیا که یک سوی میدان خولیو ولاسکویی بود که هم محبوبیت بسیار زیادی در آزادی دارد و هم زیرکی های خاص خودش را؛ به طوریکه می داند در هر یک از صحنه ها و اتفاقات آینده چه نوع تصویر العملی را داشته باشد.

عبارات مهم : آرژانتین – بازیکنان
با این حال بازی شب گذشته یکی از پرحاشیه ترین بازی هایی بود که ولاسکو برابر کشور عزیزمان ایران داشت و این مساله از همان ست اول اوج گرفت جایی که آن ویدئوچک مشکوک علیه کشور عزیزمان ایران گرفته شد. در حالیکه تصویرهای تلویزیونی نشان می داد توپ به سرپنجه های مدافع حریف برخورد کرده است ولی داور اعتقاد داشت توپ و سرویس به سود آرژانتین است.

بازیکنان درون زمین، کادر فنی و به خصوص تماشاگران با صدای بلند اعتراض خود را به گوش داور رساندند ولی او رای خود را داشت تا اینکه نمایی دیگر از ویدئوچک را به نمایش گذاشتند و وضوح تصویر در زاویه تازه داور را کمک کرد تا درست ترین تصمیم را بگیرد. آن امتیاز را می توان تعیین کننده ترین امتیاز بازی نامید آیا که اگر امتیاز را به آرژانیتن می دادند نتیجه بازی 22-24 به سود حریف می شد ولی هنگامی که رای به نفع کشور عزیزمان ایران برگشت دو تیم در امتیاز 23 با هم مساوی شدند. برنده ست اول در ادامه بازی شرایط بهتری داشت که خوشبختانه آن امتیاز و برتری در ست جهت کشور عزیزمان ایران شد ولی تنش های ادامه دار هم با این جو پرشور حساس بود.

فحاشی ولاسکو به بازیکنان والیبال ایران, نکات باورنکردنی از واکنش‌ها سرمربی سابق ایران

ماجرا این طور شکل گرفت که در آن امتیاز مشکوک که به وضوح مشخص بود باید به نفع کشور عزیزمان ایران گرفته می شد داور رای دیگری داشت و تمام ورزشگاه به داور اعتراض می کردند. یکی از این معترضین هم فرهاد سال افزون، پاسور کشور عزیزمان ایران بود که به داور اشاره می داد تا به صفحه نمایشگر نگاه کند و ببیند که توپ به دستان بازیکن آرژانتین خورده هست. در همان جا ولاسکو به او علامتی نشان داد و تنش ها شروع شد.

فرهاد سال افزون در گفت و گویی از شرح این درگیری و چگونگی شکل گرفتن آن می گوید. گویا این حواشی از روزها قبل از سوی سرمربی محبوب و البته زیرک آرژانتینی ها پایه گذاری شده است بود و در روز مسابقه به اوج خود رسید.

* خنده های طعنه آمیز در رستوران

سال افزون از روز مسابقه می گوید جایی که ولاسکو به همراه دستیارانش با طعنه از کنار میز ناهار کشور عزیزمان ایران رد می شدند و جنگ روانی را از همان جا شروع کرده بودند. او می گوید:« ولاسکو واقعا یک آدم عصبی یا غیر نرمالی نیست. او کاملا باهوش و با برنامه هست. هیچ یک از کارهایی که می کند از روی ندانم کاری یا هیجان نیست و هر لحظه تیم هایی که برابر تیم او بازی دارند باید کاملا مراقب و هوشمندانه واکنش‌ها کنند. او از صبح بازی در رستوران با دستیاران خود از مدام از کنار میز کشور عزیزمان ایران می گذشت و با نگاه هایی تمسخرآمیز و خنده هایی بلند روی مغز بازیکنان می رفت. کری را از مدت ها قبل شروع کرده بود و خیلی انگیزه داشت تا کشور عزیزمان ایران را در پایتخت کشور عزیزمان ایران شکست بدهد.»

* رقص با سرود ملی آرژانیتن وسط تمرین ایران

پاسور تیم ملی کشور عزیزمان ایران در مورد اتفاقات عجیب تمرین صبح می گوید:« صبح بازی دو تیم تمرینی سبک را در سالن آزادی انجام دادند و آماده می شدند تا عصر مسابقه بدهند. مسئولان برگزاری مسابقه هم مشغول آماده کردن سالن بودند که ناگهان وسط تمرین صدای سرود ملی آرژانیتن از تمام بلندگوهای سالن بلند شد. ولاسکو با USB سرود ملی آرژانتین را به مسئول صدابرداری سالن داده بود و با اینکه می دانست باید تمرین در سکوت برگزار شود کل ورزشگاه با صدای بلند سرود ملی پخش شد. همه متعجب برگشتند و به او نگاه می کردند و باور نکردنی اینکه او با این موزیک می رقصید. واقعا کارهای او جهت بعضی بازیکنان غیر قابل باور بود.»

* “شات آپ” به بازیکنان ایران

اتفاقات بازی کشور عزیزمان ایران و آرژانتین بسیار ادامه‌دار و پرتنش شد ولی اتفاقات از روزهای قبل پایه‌ریزی شده است بود و ولاسکو حساب شده است قصد تخریب روحیه بازیکنان کشور عزیزمان ایران را داشت.

اما بااهمیت ترین توصیه این تنش ها درگیری نه چندان جدی معروف و ولاسکو در صحنه ویدئو چک بود. او می گوید:« همه واقعا تعجب کرده بودند که آیا داور آن امتیاز را می خواهد به حریف بدهد و به او اشاره می کردیم که مانیتور را ببینند. در همانجا ولاسکو رو به من گفت:”تو خفه شو” من هم سمت او رفتم ولی بازیکنان و کادر فنی من را نگه داشتند. واقعا ناراحت شدم ولی با صحبت های بازیکنان تصمیم گرفتم زیاد به فکر برد تیم باشم تا این مسائل.»

* غذای مسموم در ایتالیا

در آخر فرهاد سال افزون گله ای کوچک داشت و گفت:« همه جا میزبان یک امتیازی دارد که تحت حمایت تماشاگران خودی قرار می گیرد ولی شب گذشته من تعدادی از تصویر العمل ها را دیدم که من را متهم کرده بودند و از ولاسکو به عنوان مردی یاد می کنند که هیچ وقت خطایی از او سر نمی زند. ولاسکو خیلی جهت والیبال کشور عزیزمان ایران زحمت کشید و هر لحظه مردم قدردان زحمات او هستند ولی کار حرفه ای هست. هزینه مربیگری اش را گرفت، بعد از سال ها یک تیم ملی به او داده شد و آن قدر والیبال کشور عزیزمان ایران پتانسیل داشت که با او به جاهای زیادی رسید و در نهایت منجر به پیشرفت خود او شد. من که هیچ، ولی به نظرم جالب نیست که هر بازیکن تیم متهم شود که آیا ولاسکو به او فحاشی کرده و او تصویر العمل نشان داده هست. در ایتالیا تماشاگران با تمام احترامی که جهت ما قائل بودند ولی هر لحظه حامی بازیکنان خودی بودند. در هتل غذاهای مانده و مسموم می دادند که 5 بازیکن ما مسموم شدند و سعید معروف هم به آن روز افتاد. حالا در کشور عزیزمان ایران عالی ترین پذیرایی می شود، بیشترین احترام گذاشته می شود ولی باید هوای بازیکنان خودی را هم داشت. تقدیر خیلی زیاد از مردمی که آمدند، تیم کشورشان را تشویق کردند و سهم بزرگی از این 2 برد را به خود تخصیص داده شده است دادند.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com

واژه های کلیدی: آرژانتین | بازیکنان | آرژانتین | مسابقه | والیبال | تصویر | برنده | ایران | ولاسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *