خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مصاحبه عجیب مدیرعامل پرسپولیس بعد از محرومیت این تیم

علی‌اکبر طاهری مدیرعامل کلوب پرسپولیس در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد که از قبل میدانستند با چنین مشکلی مواجه می شوند!

مصاحبه عجیب مدیرعامل پرسپولیس بعد از محرومیت این تیم

علی اکبر طاهری مدیرعامل کلوب پرسپولیس در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد که از قبل میدانستند با چنین مشکلی مواجه می شوند!

مدیرعامل پرسپولیس: میدانستیم!

علی اکبر طاهری در مصاحبه ای مدعی شده است به وجود آمدن این پرسشها را آینده نگری کرده بودند و از قبل می دانستند این اتفاق می افتد.

مصاحبه ای که علی اکبر طاهری انجام داده مصداق بارز این است که مدیر باشگاه پرسپولیس مسوول مستقیم این اتفاق بد جهت کلوب و مهدی طارمی است و با اشتباهش چنین حکم سنگینی صادر شده است هست. با خواندن این مصاحبه که طاهری در آن اذعان می کند همه این اتفاقات بد را آینده نگری می کرده این پرسش پیش می آید که اگر علی اکبر طاهری به عنوان مدیر باشگاه پرسپولیس از این حکم سنگینی که قرار است صادر شود اطلاع داشته آیا به دنبال توافق با کلوب ترکیه ای نرفته است؟

مصاحبه عجیب مدیرعامل پرسپولیس بعد از محرومیت این تیم

خصوصا که در یکی دو سال اخیر چند تیم لیگ برتری حسابی به خاطر پرسشها این چنینی نقره داغ شدند و می توانستند عبرتی جهت کلوب پرسپولیس باشند. اگر مدیر کلوب در جریان کل پروسه بوده است آیا اجازه داده کار به چنین جایی برسد و حکم به این سنگینی صادر شود؟

باشگاه پرسپولیس که همه تلاشش را جهت حل پرونده ژوزه در ماه های اخیر انجام داده و حتی دست به دامان هواداران جهت حل مسئله مادی کلوب جهت این پرونده شده است است آیا به پرونده های دیگر نیم نگاهی نداشته و تلاشی جهت حل آنها نکرده است؟

حالا پاسخ بیش از 700هزار یورو جریمه نقدی، دو فصل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و محرومیت 4ماهه آقای گل تیم را چه کسی می دهد؟ اگر طاهری در این مصاحبه از این گفته بود که نمی دانستند و در عمل انجام شده است قرار گرفتند مساله قابل پذیرش تر بود تا اینکه بگوید به وجود آمدن این پرسشها را آینده نگری کرده بودیم و در ریز شرح این پرونده در یک سال و نیم گذشته بودیم.

این همه هم درآمد و کمک های مردمی داشته و می شده است با کمی صرفه جویی و مذاکره رضایت کلوب ترکیه ای را جلب کرد ولی هیچکدام از این اتفاقات در مدیریت کلوب نیفتاده و حالا مشکلی بسیار بزرگ جهت کلوب پرسپولیس رخ داده است که باید دید در ادامه چه می شود.

علی‌اکبر طاهری مدیرعامل کلوب پرسپولیس در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد که از قبل میدانستند با چنین مشکلی مواجه می شوند!

عبارات مهم : علی اکبر طاهری – پرسپولیس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: علی اکبر طاهری | پرسپولیس | پرسپولیس | باشگاه | ترکیه | پرونده | ورزش | باشگاه پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *