خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

متن خداحافظی نیمار با طرفداران بارسلونا

نیمار بعد از جدایی از بارسلونا جهت هم‌تیمی‌ها و هواداران کاتالان‌ها خبر خداحافظی منتشر کرد.

متن خداحافظی نیمار با طرفداران بارسلونا

نیمار بعد از جدایی از بارسلونا جهت هم‌تیمی‌ها و هواداران کاتالان‌ها خبر خداحافظی منتشر کرد.

خداحافظی نیمار با هواداران بارسلونا

نیمار که آخر با پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی‌اش به وسیله پاری‌سن‌ژرمن به بارسلونا به حضور چهار ساله‌اش در جمع آبی‌واناری‌ها آخر داد و با قراردادی پنج ساله به ارزش سالیانه 30 میلیون یورو به این تیم فرانسوی پیوست، منشتر شدن ویدیویی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» از هواداران بارسلونا و هم‌تیمی‌هایش در این تیم خداحافظی کرد.

متن خبر خداحافظی نیمار به شرح زیر است:

** یک متنی را جهت امروز آماده کرده‌ام. زندگی یک ورزشکار با چالش‌ها ساخته شده است است که بعضی به ما تحمیل می‌شوند و بعضی دیگر ثمره تصمیمات ماست که چراغ دوران حرفه‌ای ما را روشن نگه می‌دارند که نیرومند ولی کوتاه‌مدت هستند. بارسلونا فراتر از یک چالش بود. این رویای کودکی بود که پیش از این با این ستاره‌ها در بازی کامپیوتری بازی می‌کرد.

من در سن 21 سالگی و سرشار از چالش وارد کاتالونیا شدم. هنوز هم نخستین روزهای حضورم در کلوب بارسلونا را به خاطر دارم، روزی که اتاق رختکن تیم را با الگوهایی همچون لیونل مسی، ویکتور والدس، ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا، کارلس پویول، جرارد پیکه، سرخی بوسکتس و بازیکنان دیگر سهیم شدم و اینکه منتظر انجام نخستین بازی‌ام جهت باشگاهی بودم که فراتر از یک کلوب بود. کلوب بارسلونا در واقع نماینده ملتی به نام کاتالونیا بود!

این افتخار را دارم که در کنار لیونل مسی، بزرگترین ورزشکاری که تا کنون دیده‌ام و اطمینان دارم تا زمانی که زنده هستم، مشابه‌اش را هم نخواهم دید، بازی کردم. لئو دوست من در زمین و خارج از زمین شد. بازی در کنار او افتخاری جهت من است.

با لیونل مسی و لوئیس سوارس مثلثی را شکل دادیم که تاریخ‌ساز شد. ما هر چیزی که یک ورزشکار می‌تواند فتح کند را فتح کردیم. لحظات فراموش‌نشدنی را با شما تجربه کردم! من در شهری زندگی کردم که فراتر از یک شهر بود و همانند خانه‌ام بود. من عاشق شهر بارسلونا و ایالت کاتالونیا هستم.

به عنوان یک ورزشکار ولی نیاز به چالش دارم و جهت دومین بار در زندگی‌ام با پدرم مخالفت کردم. پدر، من نظر تو را درک می‌کنم و به آن احترام می گذارم، ولی تصمیم خودم را گرفته‌ام. از تو می‌خواهم که همانند هر لحظه از من حمایت کنی.

بارسلونا و کاتالونیا هر لحظه در قلب من خواهد ماند، ولی نیاز به چالش تازه دارم. پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را پذیرفتم جهت رسیدن به دستاوردی تازه و کمک به این کلوب جهت کسب عناوین قهرمانی که هوادارانش می‌خواهند. یک طرخ شغلی ارائه کرده‌ام و خودم را جهت این چالش آماده کرده‌ام.

می‌خواهم از هواداران فوق‌العاده آبی‌واناری و تمامی ورزشکاران بزرگی که از آنها چیزهایی آموختم و رختکن بارسلونا را با هم سهیم شدیم، قدردانی کنم.

حالا حس می‌کنم که وقت ترک بارسلونا فرا رسیده هست. پاری‌سن‌ژرمن جهت چند سال آینده منزل تازه من خواهد بود و به خاطر اعتمادی که آنها به فوتبال من کردند، سخت تلاش خواهم کرد. روی حمایت همه شما که از سال 2009 با من هستید، حساب می‌کنم. شما هواداران، دوستان من و متخصصینی که من و خانواده‌ام را در دوره‌ای که دردسرهای زیادی کشیدیم، همراهی کرده‌اید. خانواده‌ام شایسته آرامش هستند.

تصمیم مشکل هست، ولی با پختگی 25 سالگی‌ام این تصمیم را گرفتم. بارسلونا به خاطر همه چیز متشکرم. پاری‌سن‌ژرمن من دارم می‌آیم. در پناه خداوند باشیم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


متن خداحافظی نیمار با طرفداران بارسلونا

واژه های کلیدی: هواداران | بارسلونا | ورزشکاران | لیونل مسی | ورزشکار | خانواده | هواداران | خداحافظی | بارسلونا | ورزشکار | خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *