خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فرانسه قهرمان شد/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد با کسب پیروزی سه بر دو برابر برزیل در دیدار نهایی مدال طلای لیگ جهانی ۲۰۱۷ را از آن خود کند.

فرانسه قهرمان شد/ لیگ جهانی والیبال

تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد با کسب پیروزی سه بر دو برابر برزیل در دیدار نهایی مدال طلای لیگ جهانی ۲۰۱۷ را از آن خود کند.

تیم فرانسه قهرمان لیگ جهانی والیبال شد

در شروع روز نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ و در دیدار نهایی دو تیم‌ برزیل و فرانسه از ساعت ۳:۳۰ بامداد در استادیوم کلوب فوتبال کوریتیبا به مصاف هم رفتند و در آخر فرانسه موفق شد در برابر حمایت‌های پرشور تماشاگران حریف سه بر دو برزیل را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمانی لیگ جهانی دست یابد.

عبارات مهم : لیگ جهانی والیبال – تیم ملی والیبال
شاگردان استفان تیلیه در تیم فرانسه از همان ابتدای مسابقه های همواره صورت یک مدعی را از خود نشان دادند و در دیدار نهایی هم موفق شدند با کشاندن بازی به ست پنجم، قهرمان المپیک را در خاک خودش سه بر دو شکست دهند و دومین مدال طلای فرانسه در لیگ جهانی را کسب کنند.

از سویی دال زاتو هم که به تازگی هدایت سلسائو را بر عهده گرفته بود امیدوار بود با کسب پیروزی در دیدار نهایی برابر فرانسه بتواند در نخستین حضورش بر روی نیمکت زرد پوشان دهمین مدال طلای برزیل را نیز کسب کند ولی خروس ها اجازه این کار را به آن ها ندادند و برزیل با این شکست به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

خروس‌ها با اینکه ست نخست را به حریف واگذار کردند ولی در ست های دوم، سوم و پنجم قهرمان المپیک را شکست دادند و به قهرمانی رسیدند.

اروین انگاپت از فرانسه در آخر دیدار با کسب ۲۹ امتیاز و ارائه نمایش درخشان به عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان معرفی شد. هم تیمی او استفان بویر هم با کسب ۱۸ امتیاز نقش مهمی در پیروزی نماینده اروپا داشت. در برابر ۲۲ امتیازی که والاس دسوزا و ریکاردو لوکارلی جهت برزیل کسب کردند جهت پیروزی کافی نبود.

ست‌های این بازی با نتیجه های ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۳ بر ۱۵ به سود فرانسه آخر یافت.

در آخر مسابقه های لیگ جهانی ۲۰۱۷ که با قهرمانی فرانسه آخر یافت، برزیل نائب قهرمان شد و کانادا به مدال برنز رسید. آمریکا هم در جایگاه چهارم ایستاد.

تیم روسیه پنجم شد و صربستان، مدافع عنوان قهرمانی به عنوان ششمی بسنده کرد.

تیم های بلژیک، لهستان، بلغارستان، آرژانتین، کشور عزیزمان ایران و ایتالیا هم به ترتیب در جایگاه های هفتم تا دوازدهم لیگ جهانی ۲۰۱۷ ایستادند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir


واژه های کلیدی: لیگ جهانی والیبال | تیم ملی والیبال | لیگ جهانی | پیروزی | مسابقه | قهرمان | فرانسه | المپیک | برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *