خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فان باستن ایرانی!/ لقب ایتالیایی ها به سردار آزمون

سایت معتبر ایتالیایی در آخرین اخبار اطراف انتقال رویایی ستاره کشور عزیزمان ایران به لاتزیو لقب “فان باستن” را به سردار آزمون داد.

فان باستن ایرانی!/ لقب ایتالیایی ها به سردار آزمون

سایت معتبر ایتالیایی در آخرین اخبار اطراف انتقال رویایی ستاره کشور عزیزمان ایران به لاتزیو لقب “فان باستن” را به سردار آزمون داد.

پیوستن سردار آزمون به لاتزیو

در ادامه توجه رسانه های معتبر خبری اروپا به آینده ستاره ایرانی کلوب روبین کازان و احتمال حضور سردار آزمون در کلوب لاتزیو به عنوان خرید رویایی تابستان 2017 سایت FoxSport ایتالیا نوشت:« بیانکوچلستی موفق شد با قراردادی 18 تا 20 میلیون یورویی فان باستن کشور عزیزمان ایران را به خدمت گرفته و خط حمله خود را جهت فصل تازه سری A تقویت کند».

در گزارش سایت FoxSport آمده است:« لاتزیو یک جعبه 18 تا 20 میلیون یورویی جهت ارائه به کلوب روبین کازان آماده کرده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا دو الی سه روز آینده طرفین جهت کوچ سردار آزمون یا همان “فان باستن” ایرانی ها به شهر رم توافق نهایی را انجام خواهند داد تا ستاره 22 ساله ایرانی ها بعد از علی سامره و رحمان رضایی سومین ایرانی تاریخ سری A لقب بگیرد».

فان باستن ایرانی!/ لقب ایتالیایی ها به سردار آزمون

این سایت گزارش خود را این گونه ادامه داد:« سردار آزمون جدی ترین گزینه کلوب لاتزیو جهت پر کردن جای خالی کیتا بالده مهاجم فصل گذشته است که تا چند روز آینده به اینتر یا یوونتوس کوچ خواهد کرد. مهاجمی که در 11 حضور خود در مسابقه های اروپایی با پیراهن روستوف در فصل گذشته 4 بار موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان و یورولیگ شد و در بازی های ملی نیز با وجود سن کم در 26 بازی ملی 16 بار موفق به گلزنی شده است است تا به همراه کشور عزیزمان ایران افزایش زودهنگامی به جام جهانی 2018 داشته باشد».

سایت FoxSport ایتالیا در ادامه موانع این انتقال با وجود تمام سروصداهای رقم خورده را اختلاف دو کلوب بر سر مبلغ پیشنهادی قلمداد کرد و نوشت:« در ابتدا خواسته های مالی روبین کازان با پیشنهاد لاتزیو چندان منطبق نبود ولی رسیدن پیشنهاد به 18 میلیون در کنار دو میلیون پاداش روس ها را حسابی وسوسه کرد تا به این انتقال تن بدهند». نویسنده این گزاش مدعی شد هم وقت با نهایی شدن انتقال مهاجم ایرانی به شهر رم و پوشیدن پیراهن لاتزیو کلوب ایتالیایی از شر جورجویچ صرب رها خواهد شد و این مهاجم که در برنامه های تاکتیکی سیمونه اینزاگی سرمربی تیم جایی ندارد را به کلوب المپیاکوس واگذار خواهد کرد.

عبارات مهم : سردار آزمون – ایرانی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: سردار آزمون | ایرانی | کازان | ستاره | ایران | میلیون | انتقال | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *