خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشور عزیزمان ایران در آسیا

شاگردان علی اشکانی تیم کشتی فرنگی کشور عزیزمان ایران پیش از آخر رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در هند بر بام قاره کهن ایستاد.

قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشور عزیزمان ایران در آسیا

شاگردان علی اشکانی تیم کشتی فرنگی کشور عزیزمان ایران پیش از آخر رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در هند بر بام قاره کهن ایستاد.

ایران قهرمان آسیا در کشتی فرنگی

روز دوم و نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح دیروز (پنج شنبه) با برگزاری مسابقه های اوزان 59، 71 و 85 کیلو گرم در شهر دهلی نو پایتخت کشور هندوستان شروع شد که بر اساس برنامه قرار است رده بندی و فینال این مسابقه های عصر امروز برگزار شود ولی با توجه فینالیست شدن افشین بیابانگرد و حسین نوری و حضور سامان عبدولی در دیدار رده بندی و همچنین نتیجه های کسب شده است فرنگی کاران رقیب؛ تیم ملی کشور عزیزمان ایران به قهرمانی سریع هنگام قاره کهن رسید. مسابقه جهت نایب قهرمانی بین تیم های کره جنوبی و قزاقستان خواهد بود. تیم ژاپن به مقام چهارم رسید.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی در دور اول با نتیجه 3 بر یک روزادور ژوگانیف از تاجیکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد برابر فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این مرحله برابر کنجیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه 9 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد تا جهت کسب مدال برنز با کالی سلیمانوف از قرقیزستان کشتی بگیرد. میرامبک آیناگولوف از قزاقستان و کنجیرو فومیتا از ژاپن در دیدار فینال این وزن حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد بعد از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر یک دیپاک از هند را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی برابر نورقاضی آسانگولوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و به دیدار نهایی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف تاکشی ایزومی از ژاپن می رود.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری در دور اول با نتیجه 6 بر صفر کانگ از کره جنوبی را شکست داد، وی در دور دوم برابر فی پنگ از چین با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. نوری در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 از سد عظمت کاستوبایف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار نهایی آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن است.

در آخر مسابقه های روز نخست تیم کشور عزیزمان ایران در اوزان 80، 98 و 130 کیلوگرم به وسیله رامین طاهری، سید مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده به مدال طلا دست یافت،در وزن 66 کیلوگرم به وسیله علی ارسلان صاحب مدال برنز شد و پژمان پشتام در وزن 75 کیلوگرم از دور مسابقه ها کنار رفت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com

قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشور عزیزمان ایران در آسیا

واژه های کلیدی: کره جنوبی | قرقیزستان | قزاقستان | پیروزی | مسابقه | فرنگی | ایران | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *