خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

2 میلیارد و 600 میلیون!/ قرارداد سنگین علی کریمی با نفت تهران

علی کریمی تا پولش را از کلوب نفت نگیرد، کوتاه نمی‌آید و قصد کناره‌گیری از سرمربیگری این تیم را هم ندارد.

2 میلیارد و 600 میلیون!/ قرارداد سنگین علی کریمی با نفت تهران

علی کریمی تا پولش را از کلوب نفت نگیرد، کوتاه نمی آید و قصد کناره گیری از سرمربیگری این تیم را هم ندارد.

چرا علی کریمی از نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران نمی رود؟

ماجراهای اخیر کلوب نفت تبدیل به یكی از سوژه های فوتبال کشور عزیزمان ایران شده است هست. بدون شك اگر یك پای این ماجراها علی كریمی نبود، این داستان جذابیت فعلی را نداشت و شاید اصلا آن قدر هم به وسیله رسانه ها پیگیری نمی شد. ولی حالا كه علی كریمی یكی از طرفین این دعواهاست، رسانه ها هم به شرح آن حساس شده است اند و واكنش زیادی به آن نشان می دهند.

2 میلیارد و 600 میلیون!/ قرارداد سنگین علی کریمی با نفت تهران

علی كریمی ابتدای فصل سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران شد. خیلی سریع خود كریمی كه متوجه مشكلات بسیار زیاد این تیم شده است بود از سرمربیگری نفت كناره گیری كرد و حمید درخشان به عنوان سرمربی، كار را با نفت در لیگ برتر هفدهم شروع كرد. ولی درخشان هم نتیجه های خوبی نگرفت و ناگهان علی كریمی دوباره سرمربی این تیم شد. چند روز قبل مجددا اعلام شد كه كریمی از سرمربیگری نفت استعفا كرده و اوج داستان دقیقا از همین چند روز قبل شروع شد.

كریمی با حضور در تمرین نفت، خبر استعفایش را تكذیب كرد ولی مالك کلوب گفت كه این صورت محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران، از طریق پیامك، استعفای خود را اعلام كرده هست. گذشته از اینكه كریمی ترساندن كرد از مالك نفت به خاطر انتشار پیامك شخصی اش شكایت خواهد كرد، او همچنان در تمرینات نفت حاضر شد تا رسما به همه ثابت كند كه قصد كناره گیری از نفت را ندارد. از آن وقت تا به حال اعلام شده است كه حمید درخشان سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران است ولی حتی همین دیروز هم علی كریمی بازیكنان نفت را تمرین داد و جهت اینكه بگوید قصد كناره گیری از سرمربیگری نفت را ندارد، برنامه تمرین یك ماه آینده تیم را هم به رسانه ها داد.

روز گذشته تصویر قرارداد كریمی با نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در رسانه ها منتشر شد كه منشتر شدن این قرارداد علت عدم كناره گیری كریمی مشخص شد. در این قرارداد كه مدت وقت آن دو سال هست، کلوب نفت باید به ازای این دو سال، 2.6 میلیارد تومان به كریمی بدهد و حالا اصرار كریمی جهت اینكه بگوید استعفا نمی دهد، همین است كه کلوب حكم اخراجش را بزند. در این صورت نفتی ها باید با او تسویه حساب كنند و این رقم را به جادوگر بدهند.

اگر مالك کلوب نفت مجبور به انجام چنین كاری شود، باید گفت كه بازی با برند علی كریمی جهت او 2.6 میلیارد تومان آب خورده هست. البته هنوز مشخص نیست آخر این داستان چگونه رقم خواهد خورد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

علی کریمی تا پولش را از کلوب نفت نگیرد، کوتاه نمی‌آید و قصد کناره‌گیری از سرمربیگری این تیم را هم ندارد.

واژه های کلیدی: علی کریمی | رسانه ها | داستان | قرارداد | ایران | سرمربی | استعفا | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *