خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اسامی+ فهرست برندگان مراسم برترین های فوتبال کشور عزیزمان ایران لو رفت

مراسم گزینش برترین های فوتبال کشور عزیزمان ایران امشب(یک شنبه) در برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می شود ولی در فاصله کمتر از چند ساعت تا شروع

اسامی+ فهرست برندگان مراسم برترین های فوتبال کشور عزیزمان ایران لو رفت

فهرست نفرات منتخب مراسم برترین های فوتبال کشور عزیزمان ایران تا حد زیادی مشخص شده است است.

برگزاری مراسم گزینش برترین های فوتبال ایران

مراسم گزینش برترین های فوتبال کشور عزیزمان ایران امشب(یک شنبه) در برج میلاد پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می شود ولی در فاصله کمتر از چند ساعت تا شروع این مراسم به آسانی می توان آینده نگری کرد جوایز به کدام نفرات می رسد.

عبارات مهم : سید جلال حسینی – برگزاری مراسم
با توجه به آقای گلی مهدی طارمی در لیگ شانزدهم و عملکرد درخشان او در دیدارهای پرسپولیس و تیم ملی بدون شک این بازیکن به عنوان عالی ترین مهاجم فصل گزینش می شود.

البته به علت تعداد زیاد کاندیدهای پرسپولیسی این مراسم و شانس بسیار بالای علیرضا بیرانوند و برانکو ایوانکوویچ جهت گزینش به عنوان عالی ترین دروازه بان و سرمربی فصل، شنیده می شود مسئولان شرکت لیگ قصد دارند جهت قرار گرفتن نام یک استقلالی در فهرست برترین ها، امید ابراهیمی را به عنوان برترین بازیکن معرفی کنند. با این حال سید جلال حسینی هم جزء نفرات پرامید کسب این جایزه است.

علیرضا فغانی با توجه به قضاوت در جام کنفدراسیون ها، فینال المپیک ریو و مسابقه های مهم بین المللی به احتمال فراوان به عنوان برترین داور فصل معرفی می شود و محمد پورمحمد بازیکن فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان که باوجود 2604 دقیقه بازی، هیچ کارتی دریافت نکرد هم عنوان بازیکن اخلاق را به دست می آورد.

محمد احمدزاده و پیمان حسینی هم قرار است به عنوان برترین بازیکن و دروازه بان فوتبال ساحلی در این مراسم تقدیر شود.

امید سینگ (هافبک پارس جنوبی جم) سهیل حق شناس(کاپیتان سپیدرود) و محمد عباس زاده(مهاجم فصل گذشته نساجی مازندران و فعلی سایپا) هم شانس خوبی جهت کسب عنوان برترین بازیکن فصل پیش لیگ دسته اول دارند.

مهدی مهدوی کیا مهمان خاص مراسم گزینش برترین های فوتبال کشور عزیزمان ایران است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir


واژه های کلیدی: سید جلال حسینی | برگزاری مراسم | دروازه بان | فوتبال | دریافت | بازیکن | کارتی | معرفی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *