خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فاش شدن علت جدایی رونالدوی برزیلی از رئال مادرید بعد از 10 سال

رونالدوی برزیلی فاش کرد به علت سخت‌گیری فابیو کاپلو مجبور شده است زمستان فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

فاش شدن علت جدایی رونالدوی برزیلی از رئال مادرید بعد از 10 سال

رونالدوی برزیلی فاش کرد به علت سخت‌گیری فابیو کاپلو مجبور شده است زمستان فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

صحبت های رونالدو برزیلی راجع به مسی و رونالدو

رونالدو ستاره سابق برزیلی دنیای فوتبال راجع به علت جدایی از رئال، مسی و رونالدوی پرتغالی حرف‌های جالبی زده است.

رونالدو در مصاحبه با شبکه «فاکس‌اسپورت» برزیل راجع به جدایی‌اش از رئال‌مادرید گفت: «از رئال بر خلاف میلم جدا شدم. این عنوان با حضور فابیو کاپلو شروع شد. به خاطر ۱۰۰ گرم ‌اضافه وزن مرا از تیم کنار گذاشت. من صبور بودم ولی او مرا درک نمی‌کرد. کاپلو را به عنوان یک سرمربی می‌فهمیدم ولی گاهی اوقات در فوتبال ۱۰۰ یا ۲۰۰ گرم تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این عنوان به عملکرد یک بازیکن بستگی دارد ولی او تنها به عملکرد توجه نمی‌کرد. به نظرش اگر من بد بازی می‌کردم به خاطر ‌اضافه وزنم بود. رابطه ما به همین خاطر بد شد و در این شرایط، زمانی که سرمربی قدرتمندتر است کلوب چنین تصمیمی را می‌گیرد.»

ستاره سابق تیم ملی برزیل در مورد مصدومیت‌های پرتعداد خودش هم اظهار داشت: «ترس از آسیب دیدن هر لحظه وجود داشت و نمی‌توانستم آن را کنترل کنم. هر بار که زمین می‌خوردم این احساس را داشتم، به خصوص بعد از نخستین آسیب‌دیدگی‌ام. دوران نقاهتم هشت ماه طول کشید. وحشت من بیش از همه به این خاطر بود که دیگر نتوانم فوتبال بازی کنم.»

رونالدوی برزیلی همنام پرتغالی خودش را برنده توپ‌طلای ۲۰۱۷ دانست: «کریستیانو رونالدو امسال نیز برنده توپ طلا خواهد بود. او دو سال پیاپی نقشی تعیین کننده جهت تیم‌هایش داشت. در خیلی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار بود و اکنون رئال در فینال است.»

او مقایسه‌ای هم بین مسی و رونالدو انجام داد: «هر دو بازیکن فوق‌العاده‌ای هستند. بازی با توپ مسی را دوست دارم. او گلزنی می‌کند و همه کار انجام می‌دهد. با این حال نمی‌توان آمار به ثبت رسیده کریستیانو را نادیده گرفت. مقایسه‌ دو بازیکن سخت هست. هر دو شایسته احترام هستند.»

آیندهوون، بارسلونا، اینترمیلان، رئال‌مادرید، آث‌میلان و کورینتیانس تیم‌های رونالدو بودند که می‌گوید در همه راضی بوده است: «در همه تیم‌ها خشنود بودم ولی عالی ترین دوران به وقت حضورم در کهکشانی‌ها بود که با زین‌الدین زیدان هم بازی بودم. زیدان عالی ترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم. مزیت بودن در کنار او فوق‌العاده‌ بود.».

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir


فاش شدن علت جدایی رونالدوی برزیلی از رئال مادرید بعد از 10 سال

واژه های کلیدی: دوران نقاهت | اضافه وزن | اضافه وزن | رونالدو | مقایسه | فوتبال | بازیکن | رونالدو | جدایی | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *