خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صحبت های کارلوس کی روش راجع به محرومیت طارمی

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به مباحث متفاوت از جمله محرومیت مهدی طارمی صحبت کرد.

صحبت های کارلوس کی روش راجع به محرومیت طارمی

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به مباحث متفاوت از جمله محرومیت مهدی طارمی صحبت کرد.

کارلوس کی روش در تمرین تیم ملی چه گفت؟

سرمربی تیم ملی کشورمان در تمرین امروز گفت که عدم اعلام اسامی تیم ملی به علت این است که این لیست تغیر می کند!

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:«شروعی خواهیم داشت در مسیر آماده سازی جام جهانی و این یک شروع بلند مدت جهت جام جهانی ۲۰۱۸ است که تا فروردین و اردیبهشت ۹۷ طول خواهد کشید.در ماه اکتبر دو بازی دوستانه با تیم هایی از قاره آفریقا و همچنین اروپا خواهیم داشت و در ماه نوامبر نیز در تلاش هستیم که بازی های دوستانه دیگری با تیم هایی از آمریکای جنوبی و اروپا داشته باشیم. بعد از آن منتظر قرعه کشی جام جهانی خواهیم بود و سپس برنامه ریزی های بعدی جهت دیدارهای تدارکاتی را انجام می دهیم. گروهی از عالی ترین بازیکنان که بین ۳۷ تا ۴۰ نفر هستند، در برنامه ما قرار دارند.»

صحبت های کارلوس کی روش راجع به محرومیت طارمی

کی روش ادامه داد:«: هم منصفانه و هم شیوه درست این است که به بازیکنان جوان و کسانی که می خواهند در تیم ملی باشند و جهت این کار تلاش می کنند، این وقت را بدهیم و شرایط را جهت آنها فراهم کنیم. در واقع همانطور که قبلاً هم گفته ام، تیم ملی منزل ای بدون در و پنجره است و هرکسی می تواند وارد آن شود. در اردیبهشت سال ۹۷ تعداد این بازیکنان را محدود خواهیم کرد و در نهایت برترین و عالی ترین این بازیکنان که ۲۳ نفر هستند را جهت جام جهانی آماده می کنیم.»

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است که کاوه رضایی و سروش رفیعی به تیم ملی دعوت شوند عنوان کرد:«همانطور که اعلام کردم تیم ملی دری ندارد که بسته باشد و هر لحظه ورود به آن باز است و بازیکنانی که استحقاق حضور در تیم ملی را داشته باشند به تیم ملی دعوت می شوند. این دو بازیکنان در حال حاضر به علت همراهی کلوب های خود توانایی حضور در این جا را نداشتند ولی اگر خوب باشند به تیم ملی دعوت می شوند و در لیست ما حضور خواهند داشت.»

خبرنگاری از او راجع به محرومیت مهدی طارمی پرسش کرد که او این تصویر العمل را نشان داد:«امروز تلاش کردم با جزییات زیاد از کل قضیه مطلع شوم ولی به شخصه فکر می کنم اتفاقی که با محرومیت طارمی افتاد جهت اعتبار بین المللی فوتبال کشور عزیزمان ایران شرم آور است و ضربه بزرگی به اعتبار بین المللی فوتبال کشور عزیزمان ایران وارد کرد. قطعا از این اتفاق خود طارمی، هواداران، باشگاه پرسپولیس و تیم ملی نیز متضرر می شوند.»

او پرسش دیگری راجع به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت حکم موقت جهت استفاده از طارمی در مسابقه برگشت برابر الهلال است که می تواند در آینده باعث از دست رفتن جام جهانی جهت طارمی شود، را این طور پاسخ داد:« تصمیمات کلوب ها به من ارتباطی ندارد و از این اتفاقات نیز چیزی نمی دانم و تاکید می کنم به تیم ملی ارتباطی ندارد ولی هر اتفاقی که بیفتد باید از لحاظ معنوی و آمادگی فنی طارمی را آماده نگه داریم و اجازه نمی دادیم این اتفاق می افتاد.»

کارلوس کی روش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به مباحث متفاوت از جمله محرومیت مهدی طارمی صحبت کرد.

اما پرسش بعدی راجع به سامان قدوس و گزینش تیم ملی کشور عزیزمان ایران بود.کی روش گفت:« وطایف بازی کردن در تیم ملی با کلوب یکی نیست و هنگامی که شما از بازی کردن در تیم ملی یک کشور صحبت می کنید از احساسات و علایق قلبی حرف می زنید. هنگامی که شما از شانس بازی کردن در تیم ملی کشورتان حرف می زنید مانند دریافت پیشنهاد بازی کردن در رئال مادرید یا منچستریونایتد نیست و با هویت، فرهنگ و داشته های قلبی شما سرو کار دارد. یا این علائق در خون و در DNA شما وجود دارد یا ندارد. اجازه بدهید در خصوص قدوس نیز خون، علایق، احساسات و محیط زیست درونی او صحبت کند.»

اما حرف های نهایی سرمربی تیم ملی.آنجا که او راجع به عدم انتشار لیست تیم ملی این تصویر العمل را نشان داد:« علت این عنوان این است که لیست نهایی تیم ملی بعد از بازی های یکشنبه لیگ های اروپایی اعلام خواهد شد و بخشی از بازیکنانی که در حال حاضر در تمرین تیم ملی حضور دارند جهت بررسی عملکرد آنها از سوی کادرفنی تیم ملی در یکی، دو روز اخیر حاضرند و لیست نهایی تیم ملی شامگاه یکشنبه اعلام می شود.»

عبارات مهم : سرمربی تیم ملی – کارلوس کی روش

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | کارلوس کی روش | برنامه ریزی | جام جهانی | مهدی طارمی | بازیکنان | فوتبال | برنامه | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *