خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شیشه عمر دو مربی در دست برانکو!

پرسپولیس و برانکو در دو بازی آینده خود به مصاف تیم های پیکان و سپاهان خواهد رفت که هر دو تیم در شرایط بحرانی به سر می برند.

شیشه عمر دو مربی در دست برانکو!

پرسپولیس و برانکو در دو بازی آینده خود به مصاف تیم های پیکان و سپاهان خواهد رفت که هر دو تیم در شرایط بحرانی به سر می برند.

مصاف برانکو با جلالی و کرانچار

پرسپولیس طی دو دیدار آینده خود در لیگ باید به مصاف دو تیم بحران زده به نام های پیکان و سپاهان برود.

سرخپوشان تهرانی در دیدار اول که فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی انجام می شود، با پیکان بازی می کنند. پیکان تیم خوب و یکدستی است ولی به خاطر از دست دادن سه بازیکن موثر خود در نقل و انتقالات و عدم پر کردن جای خالی آنها نتوانست روند خوبی در پیش بگیرد.

شیشه عمر دو مربی در دست برانکو!

مجید جلالی نه تنها با پیکان نتیجه های جالبی در لیگ برتر کسب نکرد بلکه در جام حذفی نیز به بادران باخت و از این تورنمنت نیز کنار رفت. در حال حاضر پیکان با کسب 5 امتیاز از 5 بازی گذشته خود در رده های پایین جدول به سر می برد و شاید این روند جهت تیم جلالی ادامه یابد. با این حال از دور ونزدیک، خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر اینکه پیکانی ها به جلالی توصیه کرده اند هر چه سریعتر باید تیم را از اوضاع بدی که دارد، نجات بدهد وگرنه شاید مجبور به قطع همکاری با این کلوب شود.

از سوی دیگر زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان همچنان مشغول اضافه کردن ناکامی ها جهت این کلوب مشهور اصفهانی هست. تیم او نه تنها خوب بازی نمی کند، بلکه شکست های عجیبی در کارنامه اش دارد. آنها بعد از از بین بردن از جام حذفی به وسیله صنعت نفت آبادان، در هفته ششم نیز به فولاد خوزستان باختند تا کرانچار یک گام دیگر به اخراج نزدیک شود. سپاهان نیز در هفته هفتم باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد.

با این حساب شیشه عمر دو مربی در دستان برانکو ایوانکویچ هست. برانکو با کسب 6 امتیاز از بازی های آینده می تواند باعث اخراج دو مربی دیگر از لیگ کشور عزیزمان ایران شود، اتفاقی که قطعا خیلی ها را شوکه خواهد کرد.

عبارات مهم : فولاد خوزستان – پرسپولیس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: فولاد خوزستان | پرسپولیس | آبادان | سپاهان | برانکو | آبادان | ورزش | حاشیه ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *