خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رحمتی و خسرو حیدری را نمیخواهم/ شوک شفر به استقلال

گفته می شود وینفرد شفر اعلام کرده است که دیگری نیازی به مهدی رحمتی و خسرو حیدری ندارد!

رحمتی و خسرو حیدری را نمیخواهم/ شوک شفر به استقلال

گفته می شود وینفرد شفر اعلام کرده است که دیگری نیازی به مهدی رحمتی و خسرو حیدری ندارد!

مهدی رحمتی و خسرو حیدری در لیست سیاه شفر

اولین بازی استقلال با وینفرد شفر در لیگ برتر چندان چنگی به دل نزد. تساوی بدون گل برابر فولاد آن هم برابر دیدگان طرفداران در ورزشگاه آزادی نشان داد آبی های پایتخت با مربی آلمانی خود هنوز كارهای زیادی جهت تبدیل شدن به یك تیم دارند!

تیمی كه در 90 دقیقه یك بار هم موقعیت گلزنی برابر حریف خوزستانی كه جهت كسب یك امتیاز به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده بود، خلق نكرد در آخر باز هم با ناامیدی طرفدارانش را روانه منزل كرد تا در آستانه بازی حساس جام حذفی و پیرو آن شهرآورد حساس پایتخت برابر پرسپولیس نگرانی ها را زیاد كند. پیرمرد آلمانی ولی خود نخستین نفری بود كه در كنفرانس مطبوعاتی به نمایش تیمش انتقاد داشت و گفت: «این استقلال من نبود و قبول دارم هنوز كارهای زیادی پیش رو داریم كه باید آنها را انجام بدهیم تا تیم را به روزهای اوجش برگردانیم».

رحمتی و خسرو حیدری را نمیخواهم/ شوک شفر به استقلال

شفر در حالی استارت خود در استقلال را با تساوی بدون گل زد كه با نگاهی به تركیب 11 نفره برابر فولاد می شد به افكار و برنامه های مربی آلمانی در ادامه راه با آبی های پایتخت پی برد. او كه جزو مربیان باسابقه فوتبال آلمان است و به قول معروف در تمام تیم های تحت رهبری خود با سرد و گرم فوتبال آشنا شده، این بار بعد از تنها یك هفته تمرین با بازیكنان ترجیح داد به جای بهره بردن از بازیكنان پا به سن گذاشته از جوانانی بهره ببرد كه شاید با اعتماد زیاد بتوانند خواسته های فنی و تاكتیكی او را اجرا كنند. بازیكنانی كه توانایی عوض کردن نوع فوتبال را داشته باشند و از همه مهم تر انگیزه و طراوت را به تیم تزریق كنند از همین رو وینفرد شفر در كمال تعجب پیرمردهای استقلال را بیرون گذاشت. جز جهت دقایقی كه جپاروف را به میدان فرستاد مابقی را نیمكت نشین كرد.

اما در فاصله 24 ساعت از بازی با فولاد از اردوی استقلال خبر می رسد سونامی پیرمرد آلمانی در اردوی آبی پوشان تنها به نیمكت نشینی ختم نمی شود و كار به جاهای باریك تری كشیده خواهد شد تا شوك وارد شده است به تیم بعد از آمدن شفر با كنار گذاشتن سه تا چهار مهره اسمی كامل شود.

سرمربی آلمانی كه تقریباً آشنایی نسبی از مهره های فعلی تیم پیدا كرده از صبح دیروز در نشست هایی كه با مدیران کلوب داشت پای خود را در یك كفش كرد كه باید نام سه تا چهار بازیكن از فهرست خارج شود چون ادامه حضور آنها نمی تواند دوای درد استقلال باشد. بازیكنانی كه سران کلوب با شنیدن نام آنها كمی شوكه شدند چون تصور نمی كردند شفر به این زودی قید آنها را بزند ولی سرمربی آلمانی پا را در یك كفش كرد و مدعی شد اگر بنا به عوض کردن در روند كار استقلال است عالی ترین راه كنار گذاشتن نفرات مازاد از همین حالا خواهد بود.

اما اینكه وینفرد شفر كدام بازیكنان را در فهرست سیاه خود قرار داده هم جالب توجه است چون در صدر این فهرست نام سیدمهدی رحمتی قرار دارد. بازیكنی كه در وقت منصوریان هم مشكلات زیادی داشت و حالا طرفداران هم تمایلی با ادامه همكاری او با استقلال نشان نمی دهند. گفته می شود شفر میل به دارد او را كنار بگذارد تا یك گلر زیر 23 سال خارجی جای او را در جمع آبی ها به عنوان ذخیره سیدحسین حسینی بگیرد.

گفته می شود وینفرد شفر اعلام کرده است که دیگری نیازی به مهدی رحمتی و خسرو حیدری ندارد!

خسرو حیدری دیگر كاپیتان آبی هاست كه شفر تمایلی به ادامه همكاری با او ندارد ضمن اینكه وریا غفوری، مدافع راست ملی پوش استقلال، هم نتوانسته انتظارات را برآورده كند تا روی لبه پرتگاه قرار بگیرد گرچه گفته می شود مربی آلمانی ممكن است به وریا وقت بدهد تا خود را اثبات كند. دیگر بازیكن كه ممكن است در بطن تغییرات مدنظر شفر قربانی شود لئوناردو پادوانی برزیلی نام دارد كه بنا به ادعای نزدیكان به استقلال از دید مربی آلمانی، هم پا به سن گذاشته قلمداد می شود هم اینكه رابطه نزدیكی به كاپیتان اول آبی ها دارد.

از باشگاه استقلال خبر می رسد با توجه به در پیش بودن بازی حساس با پرسپولیس تلاش ها جهت منصرف كردن پیرمرد آلمانی از این تصمیم به اوج خود رسیده ولی وینفرد شفر با بیان اینكه ترجیح می دهد بدون این بازیكنان در مصاف با پرسپولیس به میدان برود تا اینكه بخواهد با نفراتی كه اعتقادی به آنها ندارد وارد جنگ با حریف دیرینه شود، از همین رو هیچ بعید نیست ظرف امروز و فردا تا قبل از تعیین تكلیف كادر فنی استقلال، تیم مطرح تهرانی با خبری شوكه كننده مبنی بر كنار گذاشتن سه تا چهار ستاره مشهور روبه رو شود كه قطعاً واكنش های متفاوتی در پی خواهد داشت.

عبارات مهم : مهدی رحمتی – خسرو حیدری
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: مهدی رحمتی | خسرو حیدری | پرسپولیس | استقلال | پیرمرد | فوتبال | استقلال | پیرمرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *