خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حمید احتشام زاده در غربت درگذشت

حمید احتشام زاده، قهرمان سابق پینگ پنگ کشور عزیزمان ایران و تیم تاج که مدت ها بود با بیماری دست و پنجه نرم می کرد آخر دار فانی

حمید احتشام زاده در غربت درگذشت

حمید احتشام زاده، قهرمان سابق پینگ پنگ کشور عزیزمان ایران و تیم تاج که مدت ها بود با بیماری دست و پنجه نرم می کرد آخر دار فانی را وداع گفت تا در سکوتی محض چشم بر دنیا ببندد.

حمید احتشام زاده قهرمان اسبق تنیس روی میز درگذشت

حمید احتشام زاده قهرمان اسبق تنیس روی میز کشور عزیزمان ایران و برادر بزرگتر مجید احتشام زاده درآلمان درگذشت.

این بازیکن سابق تیم ملی تنیس روی میز کشور عزیزمان ایران که در بستر بیماری به سر می برد، طی سالهای گذشته در بیمارستانی در آلمان مورد عمل جراحی حنجره قرار گرفته بود ولی از آن بعد مسئله سرطان حنجره باعث شد نتواند حرف بزند. مرحوم احتشام زاده بعد از تحمل بیماری طولانی ، شب گذشته در فرانکفورت آلمان درگذشت.

حمید احتشام زاده در غربت درگذشت

حمید احتشام زاده فرزند امیر احتشام زاده پدر پینگ پنگ کشور عزیزمان ایران و برادر مجید احتشام زاده بازیکن و قهرمان سالهای متمادی تیمهای ملی است که سالهای دور در بوندس لیگای آلمان هم پینگ پنگ حرفه ای بازی می کرد.

حمیدرضا احتشام زاده، یکی از جوانانی بود که در دهه ۱۳۵۰ با استعداد فراوانی که در بازی تنیس روی میز داشت خیلی سریع و در سن ۱۸ سالگی به تیم ملی تنیس روی میز کشور عزیزمان ایران راه یافت. وی با پیشرفت سریع در بازی موفق شد با پیروزی بر بازیکنان برتر و معروف کشور وقت خود نایب قهرمان کشور در انفرادی سال ۱۳۵۲ و قهرمان تیمی باشگاههای پایتخت کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۵۶ باشد. او در مسابقه های جهانی ۱۹۷۳ سارایوو (یوگوسلاوی) پیراهن تیم ملی را پوشید. وی در سال ۱۳۵۲ با تیم «ب» ملی کشور عزیزمان ایران به کشور ارمنستان سفر نمود.

یک تصادف باعث مصدومیت شدید دست راکت دار او شد و به این علت مجبور شد یک میله آهنی در دست خود بگذارد ولی با این وجود در سالهای اقامت خود در کشور آلمان در لیگ کلوب های این کشور اروپایی بازی می کرد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: tabnak.ir

حمید احتشام زاده، قهرمان سابق پینگ پنگ کشور عزیزمان ایران و تیم تاج که مدت ها بود با بیماری دست و پنجه نرم می کرد آخر دار فانی

واژه های کلیدی: سرطان حنجره | سارایوو | بازیکنان | پیراهن | مسابقه | قهرمان | بیماری | بازیکن | ایران | آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *