خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شوک به استقلال با مصدومیت مجتبی جباری

مجتبی جباری در اردوی تیم استقلال در ارمنستان با تورم پا مواجه شده است و چند روزی است در تمرینات تاکتیکی آبی پوشان پا به توپ نمی‌شود.

شوک به استقلال با مصدومیت مجتبی جباری

مجتبی جباری در اردوی تیم استقلال در ارمنستان با تورم پا مواجه شده است و چند روزی است در تمرینات تاکتیکی آبی پوشان پا به توپ نمی‌شود.

مجتبی جباری مصدوم است؟

هنوز چند روزی نیست که مجتبی جباری به استقلال اضافه شده است و حضور این بازیکن شور و هیجان خاصی را به طرفداران تیم استقلال انتقال یافته کرده ولی واقعیت قضیه این است که این بازیکن شاید در این فصل زیاد نتواند به آبی پوشان کمک کند.

جباری که بلافاصله بعد از امضای قرارداد با استقلال با این تیم به ارمنستان رفت در روز سوم اردو در بازی درون تیمی آبی پوشان که روز چهارشنبه انجام شد بازی کرد و اتفاقا عملکرد او چشم مربیان استقلال را هم گرفت و کادر فنی حسابی از این بازیکن تعریف و تمجید کردند ولی توصیه تلخ ماجرا این بود که بعد از آخر بازی زانوی این بازیکن دچار تورم شدید شد تا جایی که جباری از آن روز به بعد در هیچ کدام از تمرینات تاکتیکی استقلال حضور ندارد.

شوک به استقلال با مصدومیت مجتبی جباری

این بازیکن تنها در دو سه روز ابتدایی تمرینات استقلال در ارمنستان کار با توپ کرد و از آن روز به بعد به خاطر تورم شدید نتوانست با تیم تمرین کند.
جالب این جا است که با توجه به عدم حضور نمایندگان رسانه‌ها در تمرینات آبی پوشان این عنوان مخفی ماند ولی تصاویری که عکاس سایت باشگاه استقلال در این چند روز منتشر کرده کاملا نشان می‌دهد جباری اصلا نتوانسته با تیمش تمرین کند و فقط در تمرینات وزنه حضور دارد.

جباری البته در محل تمرینات استقلال به هنگام برنامه‌های تاکتیکی حاضر ولی تنها یک نظاره‌گر است و حتی هنگامی که روز گذشته افشارزاده در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد وی نزد مدیرعامل سابق استقلال رفت و با وی خوش و بش کرد ولی باز هم در برنامه‌های تاکیتیکی تیمش حضور نداشت.

عبارات مهم : روز چهارشنبه – ارمنستان
باید دید تورم پای مجتبی جباری که از چهارشنبه شب ایجاد شده است چه زمانی اصلاح پیدا خواهد کرد و آیا این بازیکن می‌تواند زیر فشار تمرینات سنگین استقلال دوام بیاورد یا خیر.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


واژه های کلیدی: روز چهارشنبه | ارمنستان | روز گذشته | استقلال | برنامه | باشگاه | بازیکن | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *