خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شخصی که عامل محرومیت تماشاگران پرسپولیس بود شناسایی شد

مقصر محروم شدن تماشاگران پرسپولیس از حضور در دیدار برابر لخویا شخصی به نام وحید اسماعیلی می باشد.

شخصی که عامل محرومیت تماشاگران پرسپولیس بود شناسایی شد

مقصر محروم شدن تماشاگران پرسپولیس از حضور در دیدار برابر لخویا شخصی به نام وحید اسماعیلی می باشد.

وحید اسماعیلی لیدری است که باعث محرومیت پرسپولیس شد

محرومیت تماشاگران پرسپولیس برابر لخویای قطر شوکی بر پیکره بر این تیم وارد کرد.

نامه محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در بازی با لخویا یک هفته قبل به باشگاه پرسپولیس رسیده بود و مدیران این کلوب قصد داشتند از طریق امور بین الملل آن را حل و فصل کنند ولی این امکان وجود نداشت و اکنون به خاطر واکنش‌ها ناشایست یک لیدر! طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) از حضور در حساس ترین بازی فصل محروم شدند!

وحید اسماعیلی لیدری است که با روشن کردن مشعل و آتش بازی و آوردن لیزر، باعث محرومیت پرسپولیس شده است است. او پیشتر نیز این واکنش‌ها را داشته و بارها از سوی کلوب به وی اخطار داده شده است ولی این لیدر رفتارهای حاشیه سازش را تمام نکرده است.

شخصی که عامل محرومیت تماشاگران پرسپولیس بود شناسایی شد

رضا اسماعیل بیگی مدیر کانون طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) ضمن تایید این مطلب گفت: چندین مرتبه به این لیدر تذکر دادیم که دست از رفتارهای غیر اخلاقی اش بردارد ولی وی همچنان به کارش ادامه می دهد و در آخرین اقدامش باعث محروم شدن تماشاگران برابر لخویای قطر شد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین از ماموران امنیتی ناراحت هستیم که آیا با این لیدر برخورد نکردند و وی را به ورزشگاه راه دادند و همین عنوان باعث شد که باشگاه پرسپولیس با محرومیت مواجه شود.

مدیر کانون طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) تصریح کرد: کانون هوادارن پرسپولیس به طور جدی با این لیدر برخورد می کند و قرار است با این لیدر قطع همکاری کنیم تا شاهد این رفتارهای زشت در ورزشگاه ها نباشیم.
وی در آخر خاطر نشان کرد: اگر کلوب پرسپولیس به محرومیت تماشاگران خود اعتراض کند در آن صورت با جرایم سنگینی مواجه می شود که توان پرداخت این جرایم ندارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir

واژه های کلیدی: پرسپولیس | طرفداران | ورزشگاه | پرسپولیس | اسماعیلی | پیروزی | برخورد | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *